ORANGES

WORDLESS WEDNESDAY #7

20 comments






*gambar profile*

SINI ..



notakaki:
-dem , promote muka sendiri ..
-boleh lawan Angelina Jolie tak ? hahaktuihh ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

20 .16kg daun berguguran:

NasZ said...

promote..jangan tak promote..hehe..tapi comey gak..nak kenal leh? haha..gurau je k?

MOHD NASER.com

iPai said...

wah2 .. ni keberkesanan produk ke ? ni syarikat kene bayar ni ..

nabilah_2908 said...

berkesan eh hilangkan jerawat... ? time2 nk raya..boleh try ni... :)

Tea said...

@NasZ
haha. kenal? bukan dah kenal ke? xDD

Tea said...

@iPai
err, tea demand nanti. boleh tutup syarikat. LOL

Tea said...

@nabilah_2908
hilang jugak lah. ;)
sabar itu perlu. kehkeh.

sergeant keroro said...

boleh hilang parut sekali ke?? haha XD

Tea said...

@sergeant keroro
err
haha. nak hilangkan parut apa incik? ;p

[sutera kasih] said...

kalo ada contest saya dan jerawat..agak2 ramai tak join ekk?hehe

EYFAalias said...

ala tomey tomey :D

Tea said...

@[sutera kasih]
haha unsure lah. macam tak je. kehkehkeh. ;p

Tea said...

@EYFAalias
eyfa pun tomey tomey. ;)

Ezad Skytech said...

sejak bila tea jadi model ni...heee~

iPai said...

bankrupt syarikat tuh ye nanti .. tapi tea dah jadi model dah .. kena bayar kot ..mane leh tak byar

Tea said...

@Ezad Skytech
model lah sangat kan. menyahut cabaran ni namanya. haha.


*tunggu tea kurus lah boleh jadi model. tapi model muslimah je*

Tea said...

@iPai
hehe. agak laa. layak ke jadi model? xDD

siti kektus said...

tak nampak pon jerawatnya.
maknanya dah berkesan la produk tu? hehe



abeslah model2 garnier yg lain. kena pecat pasni. ganti tea. ^^

abglan said...

Letak muka sendirik le, letak gambor model pro... kne baor plak

Tea said...

@siti kektus
tak kire, kena nampak kan jugak. huhuhuh.

haha macam boleh. ;p

Tea said...

@abglan
haha adehai.