ORANGES

jangan tanya

15 comments


budak-budak sebaya aku sume tengah dok debar-debar , cuak-cuak nak tengok result memasing dapat masuk U mana kann ? jangan tanya aku dapat mana ..

tak payah nak sesak , kusutkan kepala tu .. aku pun paham skang ni server tengah busy .. mana tak nya , sume berlumba nak pegi cek ..


so , yang mana tak dapat masuk http://upu.mohe.gov.my tu boleh try alternative link .. ni dia , http://intake.utm.my/semakan/default.asp?menu=stpm ..

jangan tanya , nanti dah sampai masa aku nak bagitau , aku bagitau lah .. masih dalam mood bermimpi .. sadis betol lah ..



notakaki:
again , jangan tanya aku dapat mana ..

------SAMSUNG GALAXY SII------
------PROTON INSPIRA------
------DiGi SUPER RELOAD YOUTH------
------TOYOTA VIOS------
------SAMSUNG CORBY II------
------DiGi iPHONE 4------
------MAXIS PREPAID DATA ROAMING------
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

15 .16kg daun berguguran:

deeyamorten said...

ok2.. tak tanya. haha.. congrates btw.. :D

SoLy SoLicious said...

la.. kan dh tahniah tuh.. takkan sedih lagi kot...ok xmo nanye..heee

nazira said...

Biar la nak tanya jugak awak dapat mne.. He3.. Xde la gurau2 je.. Ape2 pun tahniah k..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

Unknown said...

nak tanya gak boleh :P

Tea Dno said...

@deeyamorten
:)

Tea Dno said...

@SoLy SoLicious
:)

Tea Dno said...

@nazira
:)

Tea Dno said...

@EYFAalias
:)

iPai said...

eh kenapa tak nak bgtau .. tak dapat kos yang di nakkan ke ?

Tea Dno said...

@Mejuez
:)

Tea Dno said...

@iPai
:)

iPai said...

ala .. senyum2 je .. sabar tea ..

kta dulu pon, dapat choice yang ke-5 ..

Tea Dno said...

@iPai
hee. arini baru senyum. semalam mood tekezut. =.=

K said...

grats!!

p/s : dapat mane ni?? hehe, nak tanye jugak :P

Tea Dno said...

@sergeant keroro
yg pasti bukan UTM lah. T____T