ORANGES

DAY SEVEN: 10 IMPORTANT PEOPLE

26 comments


entry sebelum ni kannn .. sudi lah pegi baca , DAY SIX: 10 THINGS YOU CAN'T LIVE WITHOUT

errr .. lagi 3 hari nak habis .. *bersyukur


10 important people okeh (asal rasa macam ramai je ek) , bukan impotent .. err , errk ?? *lariks

  • pemimpin/khalifah .. kalau takde , tak huru-hara ke sesebuah negara ? ce korang pikir dalam-dalam sampai ke dalam lubang cacing ..
  • my mom and my dad .. ce korang pikir lagi , dari mana aku nak lahir kalau takde mereka ?
  • adik aku yang sorang tu .. dia je lah sorang , mana ada lagi .. kesian kalau aku sorang .. yang ni pun dah sadis keadaan aku ..
  • teman hidup .. maksud aku , suami (sebab aku perempuan) .. tapi , ini belum hadir lagi .. masih menunggu dan mencari .. HAHA ..
  • cikgu .. tak pandai aku kalau mereka ni takde .. dan tak dapat lah aku nak degil-degil kalau cikgu takde nak ajar aku .. huhu ..
  • kawan , teman , sahabat , member .. tak kira apa pun nama , mereka ni penting jugak .. kena jugak bergaul , kalau tak jadi kera sumbang ohh ..
  • orang yang keje polis bomba askar rela (kiranya penyelamat dunia ni) .. boleh kawal sket negara ni , buat BERSIH jalan-jalan .. kalau tak , habis woo orang .. *kena paham sendiri
  • cashier .. kalau aku nak beli barang , takde cashier tak ke sedih aku time tu ? dah meroyan kat situ jugak sebab tak dapat nak bayar barang ..
  • pekerja kilang .. takde mereka ni , memang tak merasa lah aku nak beli gadget ke apa .. macam tak tau aku ni suka cuci mata dengan benda baru .. :P
  • jiran tetangga .. kalau taknak jiran , pegi je berperang .. tak pun , pegi duk rumah banglo .. seronok lah aman damai .. *ehh , jangan tiru , jahat betol punya otak


notakaki:
cukup kan 10 ? makin lama makin merepek aku punya statement untuk cabaran ni .. ramai sangat mintak 10 important .. kalau impotent cepat je aku tembak sape-sape .. :P

join CHURPCHURP cepat-cepat jom!
dah join , jom lumba dengan aku kat The Night Race ..

------SAMSUNG GALAXY SII------
------PROTON INSPIRA------
------DiGi SUPER RELOAD SOCIAL------
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

26 .16kg daun berguguran:

K said...

dah stop, malas :P

hehe, sebab rasa 10 days challenge ni bosan XD

p/s : actually alasan orang xde mood

iPai said...

haha .. napa tak letak
1. Mak bapak
2. adik
3. BF
4. Bro ahmad
5. EYFA
6. Abg talker

.
10. iPai .. wakakaka

Tea Dno said...

@sergeant keroro
memang bosan pn ohh. bukan rasa dah. huhu. bek update entry merepek bese je. kakaka.

Tea Dno said...

@iPai
baik letak ipai je kat no. 1 sampai 10. haha. :P

G3-lina said...

'cashier .. kalau aku nak beli barang , takde cashier tak ke sedih aku time tu ? dah meroyan kat situ jugak sebab tak dapat nak bayar barang ..'

takpe!! TAKYAH BAYAR LA.. LAGI BEST!! KALAU KENA TANGKAP, CKAP LA CASHIER TAKDE .. HEHE

G3-lina said...

Da follow anda.. thanks sebab inform oke~

Mitch said...

Haha.. rase nye 10 x cukup kan.. byk org yg penting kat dunie ni.. dan jangan lupe yang kite pun important kepada beberapa orang mcm family dan kawan2.. =)

Ezad Skytech said...

buat 10 day challenge ni pon kena fikir jugak tu... *alasan biasa..malas... heee~

Nadzirah Kamarazaman ( NK ) said...

betul3 :)

Unknown said...

ingat makan kfc ya tea..hihihi blog tea bro promote sampai esok wkakaka

tia @ Ini Kisah Tia said...

eh Tia , ada banyak lagiiii :) hehe

ct kektus said...

otomen pon selamatkan dunia, nape tak pilih dia? abeslah, merajuk dia pasni, haha ;)

Unknown said...

pekerja kilang pun masuk gak? HAHA
im back...heee~

comel header nampak hehehehe

abglan said...

Alamak... letak le iPaikat atas sket... bleh abglan mencelah kat no. 10

Tea Dno said...

@G3-lina
errr. hahaha. ish, jgn ajar benda xbaik. tea baik ni. *sumpah x.


kehkehkeh.

Tea Dno said...

@Helmi
tau xpe. nk senaraikan sume nama je sebenarnya. tp tkut xckup. hiks.

Tea Dno said...

@Izzat Nazmi Saiful Bahri
ish, mmg la korang ni. sama je gn kero tu. -.-

Tea Dno said...

@Nadzirah K.
ehh? apa yg btol?

Tea Dno said...

@Bro ahmad
haha. sedap seyh mkn KFC. :P
thanks, tp bro sj bikin cuak je kn. haha.

Tea Dno said...

@siti kektus
biar je lah. nt pujuk je. goda sket. err?

(kalau otomen tu xhensem)


err, xnak lah. bia je dia mrajuk. haha.

Tea Dno said...

@...Minah BluR...
yeah.. lama xnmpk. lappy dh elok ehh? :)

harus masuk pekerja kilang. kehkeh.

senang, header yg lebih simple.

Tea Dno said...

@abglan
err, dah ipai yg nak dok kt no 10. kehkeh.

Tea Dno said...

@tia @ Ini Kisah Tia
apa yg bnyk tu? hoho.

Tea Dno said...

@tia @ Ini Kisah Tia
apa yg bnyk tu? hoho.

iPai said...

huish .. jangan .. mane boleh gitu ..

Tea Dno said...

@iPai
oh. xleh jugak eh? hahaha.