ORANGES

win my heart #1

18 comments


ingat entry ni ? DAY NINE: 10 WAYS TO WIN YOUR HEART .. seperti yang aku janjikan , sape-sape yang dapat teka betol aku review dan promote blog dia ..

okeh , kita start satu-persatu tau .. taknak himpunkan sekali banyak .. tak syiokk tahu .. bape lama nak promote , depends on kekerapan aku publish entry .. kehkeh ..

http://platunkhaz.blogspot.com

dia peneka pertama yang betol .. pegi terjah blog dia okeh .. tak rugi pun kalau masuk .. boleh berkenal-kenalan .. aku dah kenal dah .. hehe ..

budak ni (err , budak ke ?) kawan dengan alien .. minat sangat dengan alien .. siap ada lagu alien tu .. adess .. dan aku pun kena kot infection alien dia ni .. kero kero ?



notakaki:
jawapannya apa ? tengok komen diorang lah .. tak pun , tunggu last review aku nanti okeh ..

join CHURPCHURP cepat-cepat jom!
dah join , jom lumba dengan aku kat The Night Race ..

------SAMSUNG GALAXY SII------
------PROTON INSPIRA------
------DiGi SUPER RELOAD SOCIAL------
------TOYOTA VIOS------
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

18 .16kg daun berguguran:

Niena Muhammad said...

Assalamu'alaikum selamat pagiiiii :D

Unknown said...

tengah keje la tea..ngular jap ni..good luck...k

Abu Bagi said...

ya..terjah haha...

Unknown said...

dah kenal dah si kero ni. ehhee

K said...

yeay! betul XD

hehe, thanks! :)

iPai said...

wah terer laa dia .. uhuhuh

Acik said...

kita dah kenal budak .. ops, budak? alien tu. kahkahkahhhh!

Mr.Superman said...

dia sorg je ke betul,tea?

Tea Dno said...

@niena shopping2u
waalaikumussalam. sori kak. baru sempat on9. dah mlm dah. huhu.

selamat malam blh? >.<

Tea Dno said...

@Bro ahmad
bro memang suka ngulo je. huhu.

Tea Dno said...

@ABU
terjah jangan tak terjah.

Tea Dno said...

@EYFAalias
ahhaa. memang pon.

Tea Dno said...

@iPai
hehehe. nt try lagi. :D

Tea Dno said...

@Acik
bukan budak. kehkehkeh.

Tea Dno said...

@Abang Stalker
nope, ada 4 org.

iPai said...

ops, ada try lagi ke ?

iPai said...

win ur heart ... !!!

dah try dah .. heeee

Tea Dno said...

@iPai
xde try try. kehkeh.

ape yg win ur heart tu? haha.