ORANGES

"asyik rosakkan plan je dohh .."

15 comments


hello peeps .. still morning right ?

pagi pagi dah keluar rumah , dengan alasan hantar adik aku pegi sekolah .. sebab dia ada kursus untuk kelab fotografi .. so then , aku yang drive kereta sebab mak aku bagi green light ..

aku lalu jalan Rahang , tau kan to those yang duduk Seremban ? taktau pegi jalan-jalan sekitar Seremban sana .. haish .. boleh pulak ada marathon tengah jalan .. dah stuck tak pasal-pasal ..

aku ni baru dapat lesen , gabra takyah cite laa .. tapi aku taknak pun cite pasal tu .. nak cite pasal marathon tu je .. how come aku taktau ? ini mesti kes sebarkan dalam berita dalam radio Negeri FM je .. aku layan ke ? cett ..

macam ni le lebih kurang , tapi bebudak je sume .. makan jalan orang ..

ramai takyah cite , dah lah tak ajak aku sekali pastu dok semak atas jalan tu .. kereta banyak wehh , bukan sikit .. habis sume jalan tu bebudak marathon yang conquer ..

polis pun agak-agak le , cuba pikir .. ramai kot yang dalam kecemasan ke .. dah stuck kat situ semata-mata sebab marathon .. kasi tau le awal-awal .. sebar by banner ke apa ke .. ni ramai taktau .. termasuk aku ..

kereta yang hon sana sini takyah cite .. aku pun sama , dalam kategori pemandu kurang sabar .. keluar rumah punya awal sebab nak hantar adik aku jadi lambat .. nak reverse kereta dah berderet kat belakang .. demm ..



notakaki:
lainkali , masing-masing buat perancangan elok-elok .. termasuk aku .. dem , asyik nak rosakkan plan baekk punya ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

15 .16kg daun berguguran:

zieyra chomot said...

sbar3x . huhu . bese lha 2 budak2 wt marathon . haha . mcm time skolah dulu . kite penah gak nyusahkan orang len coz wt marathon n block jln org . hehe . chill~

Tea Dno said...

@zieyra chomot
huhuhh. nasib still ada sabar. kalau tak, dah langgar sume bebudak skolah cina dan polis trafik tu. grr,,,

K said...

sabor jela, diorang pon tak consider actually, pihak sekolah la tu

[sutera kasih] said...

kalau sy di situasi tu, konfem sy jd blurrr huhu

sabo je la dear hehe

ct kektus said...

hehe.

ada la sekali ter stuck macam tea jugak.

tapi dorang naik beskal, tak pasal2 kena u-turn. sabor je la. huhu

Ezad Skytech said...

sabar tea...sabar...heee~

iPai said...

eh tak tahu pon ..

Mr.Superman said...

kompem bwk cm kura2 kn?haha

asal tea x kua kete je tolak kete tu klu tkt terlggr bdk.haha..lbh selamat kot.

Tea Dno said...

@sergeant keroro
huhu. ahad hari minggu kot. orang nak keluar berjimba. sadisnya. :(

Tea Dno said...

@Hashira Yusoff
hahaha. pun boleh. ;p

Tea Dno said...

@[sutera kasih]
huih blurr tu. >.<

tea bengkek dah. kehkeh.

Tea Dno said...

@siti kektus
naik basikal okeh lagi, ini sume berlari larian. nampak kete lagi dia slow mo. :(

Tea Dno said...

@iPai
tu lah pasal. >.<

Tea Dno said...

@Ezad Skytech
sabar lah jugak kan. kalau tak dah langgar polis trafik dengan bebudak tu skali. haha.

Tea Dno said...

@Abang Stalker
amboih tengok kaki okeh. haha.

adehh kalau boleh la kan. ini tak gerak langsung seyh. >.<