ORANGES

Oh! Itu dia!

19 comments



kenal tak header kat atas ni ? ini header kepunyaan awek aku cun , gebu ni .. kehkeh ..

another blogger yang setia datang blog aku ni .. walaupun busy kan , tapi tunggu lah .. time free konfem dia serbu blog aku .. kan kan kan dear Eyfa ?

kandungan blog dia , bagi aku memang best je .. sebab tu pandangan aku , dan yang penting dia lagi hebat dari aku .. psstt .. seronok pulak selongkar entry lama dia kan ..

camne lah ekk aku kenal dengan Eyfa ni ? ngeh ngeh .. boleh terus melekap pulak aku kat blog dia selalu .. tapi , lately aku macam lambat ke sana sebab busy je ..

entry yang kasi aku gelak harini dari blog dia:

Belog Kak Senduk! Terbaik!

by the way , Eyfa ni suka blind date tak kira lelaki dan perempuan .. errr .. so , bila lagi nak pegi blind date dengan aku ni weh ? *yo yo oii je aku* :P



notakaki:
2 hari lagi nak masuk bulan Ogos ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

19 .16kg daun berguguran:

ezy.fia said...

suke gak blog eyfa..
cik ezy tau blog awak ni dr blog eyfa la..
haha

K said...

kembar tea kot, haha :P

Tea Dno said...

@Cik Ezy
ahaa bagus gak eyfa ni. heee.

Tea Dno said...

@sergeant keroro
eh, apa pasal lak? ;p

tia @ Ini Kisah Tia said...

heheh . eyfa .. Tia kenal :)

ct kektus said...

eyfa baik~ ;) *ayat bodek* haha



entri yg tu mmg kelaka lah. pecah perut tau baca. ^^

Tea Dno said...

@Wanz Mejuez
biasa lah, comel macam tuannya jugak. kehkehkeh. ;p

alah, wan pun buat le macam kami ni. hahahahah. ;p

Tea Dno said...

@tia @ Ini Kisah Tia
heheh. memang pun, geng2 jugak ni.

Tea Dno said...

@siti kektus
haha. mentang2 la dia baru dapat cek churpchurp. huahuahua.

haha. nak try part last tu. haha.

Unknown said...

terjah..bro baru je balik ni tea..adik tea ke tu?

Tea Dno said...

@Bro ahmad
adik? haha. adik la sangat. kakak boleh. ngeee.

p/s: eyfa jangan marah. ;p

iPai said...

jom blind date 3 org .. hahaha


n post itu memang tak leh blah okeh .. sengal je ..

Tea Dno said...

@iPai
haha jom lah. set time and date. :D

Mr.Superman said...

alamak ai..3org je ke pai.x ajk aku pun.


sentap!dgn korg. =='

Mr.Superman said...

eyfa si gebu ku x on9 ke..x bls pun entri khas dia ni. :)

Tea Dno said...

@Abang Stalker
huih, jangan le sentap sentap. meh date dengan tea je. hahaha. ;p

Tea Dno said...

@Abang Stalker
hee, dia busy tu. ;)

renovate blog.

abglan said...

ape lagi... serang!!

Tea Dno said...

@abglan
haha abglan la pi serang. ;p