ORANGES

tragedi

14 comments


semalam kan , ada tragedi berlaku .. eh , aku serius la .. mana aku main-main .. tipu pun tak okeh .. entah lah , mula-mula tu rasa macam tak percaya pun ada .. yela , mana penah kot ..

dah lama mengidam , selagi tak nampak , tak pegang , memang jiwa tak keruan lah aku ni .. mungkin kalau berterusan tak dapat , boleh meroyan aku ekk ..


aku pegi KFC dengan my mom dan adik aku .. biasa lah , pengaruh iklan radio , TV pun ye gak ni .. autobots bertukar ! cepat autobots .. err okeh okeh .. pengaruh Bro Ahmad pun ye gak ni .. hish ..

akhirnya , aku beli lah Mini Bucket KFC tu .. dah lama jugak tak makan ayam KFC , sebab aku tak suka .. aku lagi suka McD 6 ribu kali ganda kot .. tapi , sebab laptop sleeve Transformers punya pasal .......


kes ayam KFC tu , ada aku kisah ? aku kasi calit balik kat kasut aku , then kasi je kat orang yang pedajal orang tu makan balik .. yang penting semalam perut aku happy ..

puas hati dan berbaloi-baloi dapat laptop sleeve tu , perut pun kenyang siap tambah lagi 1 laptop sleeve .. biru & merah .. cashier tu offer aku warna kuning , reaksi aku macam orang kena sampuk kejap .. kehkeh ..


laptop & notebook aku konfem gembira sebab dapat baju sejuk baru .. Bro Ahmad , nak ayam meh datang rumah ye .. kehkeh ..

*kucing ni menyibuk je memanjang*



notakaki:
-skang ni ada offer , pantang nampak dan dengar konfem nak serbu .. hish ..
-aku tak suka mihun goreng beli kat kedai , aku masak berganda lagi sedap .. :|

join CHURPCHURP cepat-cepat jom!
dah join , jom lumba dengan aku kat The Night Race ..

------SAMSUNG GALAXY SII------
------PROTON INSPIRA------
------DiGi SUPER RELOAD SOCIAL------
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

14 .16kg daun berguguran:

deeyamorten said...

nak satu!!!

Unknown said...

eyfa pn nak beli gak la. huhu

K said...

hehe, dapat 2 ke? nak satu :P

Tea Dno said...

@deeyamorten
hehe, pegi mintak kat abg KFC tu. :P

Tea Dno said...

@EYFAalias
beli cepat2. nt hbs. :D

Tea Dno said...

@sergeant keroro
eh, dpt la sgt kan.. beli sendiri. haha. :P

iPai said...

wah .. makan kat ne ? Giant kah ?

nak satu Tea !! nak !! nak !! hehe

Tea Dno said...

@iPai
err, beli laaa sendiri. ni pun bukan duit tea sendiri. haha.

x, takeaway beli kat carrefour. hiks.

Nadia said...

tea...tea nak ker cross-stich tu??tea mcg fb nad yer..:)

Tea Dno said...

@Nadya O'Conner
nt tea PM nad. malam sket. skg bz sket. hiks.

iPai said...

owh carreefour itu susah nak hidup ..

erm.. pasal template tuh kan .. tak tau apa beza teplate yg tea sebut ..

dulu pakai custom made search kat tenet .. skrang ni pakai blogger ye default template je .. macam ringan lagi je ..

nanti tea explen, explen je kat komen .. hehe

Tea Dno said...

@iPai
carrefour mmg susah nk hidup owhh. lengang je. tea je la memeriahkan tempat tu. *perasan.

iPai said...

owh patut laa kluar berita tv3 pasal tempah tuh macam meriah seketika .. bomba tak dapat kesan kenapa . rupanya Tea datang .. heheh =P

Tea Dno said...

@iPai
nape bomba dtg? tea xbuat kebakaran lah. XDD