ORANGES

BRO , KASI KRITIK BLOG GUA SKIT , BLEH ?

57 comments


klik header abang beben kalau nak join ..

bismillahirrahmanirrahim .. dengan ini , aku mengumumkan ..

korang nak kata apa pun pasal aku , sila lah kritik skang jugak .. aku tak kisah sebab aku kan open-minded *konon* , segalanya aku terima dengan hati terbuka .. :P

certain people cakap blog aku berat , dan yang lain cakap ringan .. korang rasa camne ? kritik kalau ada benda yang tak patut , harus dibuang dari blog ni .. jangan mintak aku buang blog sudeh ..

notakaki:
join CHURPCHURP cepat-cepat jom!
dah join , jom lumba dengan aku kat The Night Race ..

------SAMSUNG GALAXY SII------
------PROTON INSPIRA------
------DiGi SUPER RELOAD SOCIAL------
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

57 .16kg daun berguguran:

Unknown said...

hehehee. join jugak? isk isk. tak sampai hati la nak kritik. cmne? :P

iPai said...

saya tak suka !!!!!!!!!






bila saya tak dapat upload kat banner atas tuh .. heee

Tea Dno said...

@EYFAalias
mesti lah join. kehkeh. ehh? xnak kritik ye, means bagus la tu. kehkeh.

*perasan

Tea Dno said...

@iPai
ehh? pegi lah upload cepat2. :))

Niena Muhammad said...

aha, blog ni pn akak suka, tmpat lepal akak slalu :D
snang loading ringan

cerita ini sesuai utk kanak2

http://www.my-shopping2u.com/2011/07/cerita-ini-cerita-katak.html

Anonymous said...

tak sampai hati nak kritik bro.semua nya ok belake..

Edy Ramanov said...

suka blog ni. simple. ringat. terbaiklah. keep it up ya.

edy dh follow kat sin ya.

http://edyramanov.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

Atika Farha said...

cantik! saya suka!

Unknown said...

berani tea ya..lambat loading ko letak kayu balak ke kt blog ko tea XD..mana tea dapat mahkota raja ni? curi yekkk

Unknown said...

tea tau banner bro ada kt bawah..tapi tak reti pulak nak pasang iklan..tea tau? please tolong bro hihihi

deeyamorten said...

tak tau nak kritik apa weyh. huhu... jap2 aku carik point. erm.. blog kau agak berat sikit. lmbat mau loading.

jgn marah deh. kata kritik. haha


http://sayakongsicerita.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

Tea Dno said...

@niena shopping2u
hehe. sblm ni lambat sket, nasib dh adjust. fuhfuh. thanks kak.

Tea Dno said...

@Anonymous
err, xsampai hati pulak. kritik je, :)

Tea Dno said...

@deeyamorten
jaaa. tu dah tau komen. hiks. lambat sgt ke? >.<

Tea Dno said...

@Bro ahmad
bro, lambat sgt ke? >.<

banner bro kt bawah? mana plk?

KasutKaripap said...

singgah sini balas kunjungan :D

nice and simple..juga pink..awww..ehehe..

Acik said...

x berat lah! n saya suke free advert tuh! :)

Tea Dno said...

@Acik
huhu. tp tea sendiri bukak pn lembab. mungkin intenet tea.

hiks. letak lah banner kt situ. :)

Unknown said...

tea wep kod dah betul..tapi pasang kat blog watie awang tadi..tak menjadi huhuhu

Ezad Skytech said...

blog Tea ni mmg selalu masuk sbb kemas je...sedap mata memandang...

p/s : tampal banner kat ruangan iklan tu... heee~

http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

Tea Dno said...

@Bro ahmad
kod ke-2 tu pn sama ke?

Rosmawani♥ said...

>>datang dari gegar blog julai :)
dah follow awk..jom follow sy jgak untuk smangat sy.. maceh2...
rizaros.blogspot.com

Abby Salvatore said...

blog yg sgt kiyut ok..

:)


http://missgaban.blogspot.com/2011/07/brokasi-kritik-blog-gua-skitbleh.html

Tea Dno said...

@Izzat Nazmi Saiful Bahri
oo, salu masuk ye? kadang2 xkomen, jd silent reader ehh? hiks.

tampal je. :D

Tea Dno said...

@rizaros
err, haa. okeh2. xde hal.

.: Tuan Aril :. said...

blog ni nampak gurly..hehe..warna yg digunakan pun lembut..bleh attract tuk org baca:)

Unknown said...

blog tea dah terkena xixixi Bro ahmad kan jahat..kan kan kan kan XD

http://www.trioseposen.com/2011/07/butang-komen-yang-pelik.html

Tea Dno said...

@Abby Salvatore
thanks yaww. :)

Tea Dno said...

@.: Mr Aril :.
memang sgt girly. xtau camne blh terjebak. haha.

Tea Dno said...

@Bro ahmad
eh. memang. kikiki. :P

ninie_azriena said...

blog comel..
suka kotak komen kamu :)

salam kenal dari ninie (n_n)

http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

Nasz said...

blog pink yang comey..suka2..

SEGMEN ABANG BEN : "BRO, KASI KRITIK BLOG GUA SKIT, BLEH?"

Tea Dno said...

@ninie_azriena
kotak komen ada org kasik. kehkeh.

Sunah Sakura said...

blog ni punnnnnnnnnnnnnn da cantikkkkkkkkkkkkk dahhhhhhhhhhhh~ tapi entri bagi justify so nanti nampak lebih kemas~ ;)

Kamu, Kasi Kritik Blog Saya Sikit, Boleh? | Sunah Suka Sakura dot com

cikgu said...

haha..blog ni pun okey ja!xberat pn.tp kdg2 berat sbb tenet lembab..wakaka

cikgu said...

ops..
http://dilamin.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html
hehe

ct kektus said...

blog tea kemas. no need to worry~ ;)

Tea Dno said...

@Sunah Sakura
okeh. mekasih. :D

Tea Dno said...

@Fad
stended la tuh. kot. hehe.

Tea Dno said...

@siti kektus

tenkiu tenkiu. syg lebih camni.

Kancil 8349 said...

membalas kunjungan...rasa berat bila loading...kot internet saya yang bermasalah...apapun...nice dan simple...

http://kancil8349.blogspot.com/

Anonymous said...

aihh pesal comel sangat blog ko nie.. ahahaha.

jom terjah n follow blog sini!

http://grandecaffelatte.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-sikit-bleh.html

iPai said...

dah upload dah !!! weeheee

Unknown said...

blog yg simple dan nice..takder berat pon..ok jer *_*

Tea Dno said...

@Ums Niza
hehe. entah lah. tea sendiri pn kadang2 loading blog ni lambat, kadang2 cepat. okeh, thanks.

Tea Dno said...

@Alin Hassan
err, marah ke? sobs.

Tea Dno said...

@iPai
jangan lupa upload slalu okeh. haha.

Tea Dno said...

@Bui Idzra Ryn
intenet tea problem kot. wawawa,

sailaaf said...

comel la blog ni..cuma berat sikit je. entri pon menarik. =)

Tea Dno said...

@sukasuki
err hehe. mencari widget utk dibuang.

PotatoPanda69 said...

http://asakurakinosuke.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

nice blog~~
^^ load pon laju~~

nur amalina athman said...

blog yang simple..tiada apa yang nak dikritik..:)

Tea Dno said...

@Afiq Ryunosuke
err, hehe thanks.

Lida Rahim said...

blog ni dah cun!

http://bilajejarimamamenari.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

Areyoudys said...

as salam.. blog tea berat sikit,. mungkin tang theme template.

apa2 pun, tang widget, semua ok ;)
memula pakcik masuk sini ingatkan tea ni teh. hehe. jangan marah~

;)

ni link entri pakcik~

kritik dan komen blog pakcik kat sini~ =)

Amir Aidid said...

hello there . ame singgah sini dari list segmen 'Bro , Kritik Blog Gua Sikit Boleh' , anjuran Ben Ashaari .

well , keep on blogging and dont stop ! and ohh , keep up the great work here ! okayy ? ;)

have a great day ahead and do take care . ohh , jemput singgah blog ame bila bila free ya . :)

Juwita Afifah said...

Tea, blog ni dah sgt perfect dah. =D

Dtg kritik blog saya jugak tau. Oh, ye. Dah join GA dari Korea dan Bandung yg saya anjurkan? =D