ORANGES

DAY EIGHT: 10 OF YOUR FAVOURITE SONGS

11 comments
macam biasa yang sebelum ni punya .. DAY SEVEN: 10 IMPORTANT PEOPLE




1. Kisah Hati - Alyah



2. Bila Kau Kata Kau Sayang - Screen



3. There'll You'll Be - Faith Hill



4. Heosuabi - Jung Il Woo



5. Jangan Kau Ucap Selamat Tinggal - Fotograf



6. Jar of Hearts - Christina Perri



7. Kau Yang Tak Mengerti - Teja



8. Only Human - K



9. Di Saat Aku Mencintaimu - Dadali



10. Aishiteru - Zhivilia


okeh , tekan le lagu-lagu tu sume kalau nak dengar .. kalau ada error , inform aku lah okeh .. hee .. aku memang jiwang .. walaupun aku slalu layan lagu omputeh tu , tetap lagu melayu dulu-dulu yang banyak jadi pilihan ..

ada lagu ni aku suka sebab rentak tu sendiri , ada yang aku suka sebab kisah yang tersendiri .. lain orang lain experience kan ?



notakaki:
join CHURPCHURP cepat-cepat jom!
dah join , jom lumba dengan aku kat The Night Race ..

------SAMSUNG GALAXY SII------
------PROTON INSPIRA------
------DiGi SUPER RELOAD SOCIAL------
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

11 .16kg daun berguguran:

ezy.fia said...

lagu dadali 2 suke dgr byk2 kali..
mmg xbosan kalo dgr..
haha

Unknown said...

lepak lama2 blog tea nak dengar lagu ^_^

iPai said...

semua lagu tak pernah dgr .. maybe yg 1st tuh baru nak top sekarang kan ?

iPai said...

yang pasal template td tuh .. nama nye template simple .. hak3 .. klaka laa nama dia

Tea Dno said...

@Cik Ezy
hehe. tau xpe. :)

Tea Dno said...

@Bro ahmad
err. dengar lah. heee.

Tea Dno said...

@iPai
hehe. yg 1st tu tgh top skang, to agak dh lama kot baru tea tau.

ohh. ehh? template simple? >.<
asal cam pelik ehh? kikiki.

tp kod h3 { tu jumpa x?

iPai said...

owh belum buat lg . bz .. hehehe .. tapi thank u ek, sebab kasi link ..

Tea Dno said...

@iPai
hehe, kalau sama boleh guna lah. :D
welcome.

Areyoudys said...

as salam..
oo..dadali rupanya.. adik pakcik selalu pasang lagu ni. tak fikir nak tanya pun apa tajukanya.

=)

jiwang2~
hehe~ boleh buat entri ni~

Tea Dno said...

@Подтверждаю
hehe. boleh aje. femes lagu ni haritu. bese lah, budak2 suka kan.