ORANGES

superbusy woman

22 comments


hey cool guys and girlish girls ..

sebelum ni aku busy sangat kot , dah macam mengalahkan menteri pulak .. eh , cukuplah menteri .. kang aku kata perdana menteri orang kata aku over pulak ..

korang punya komen pun tak sempat nak approve , nak blogwalking laju-laju lagi lah tak .. kan .. nasib aku buat comment moderation tu .. kalau tak , tak terkejar aku nak go through 1 persatu ..


mana-mana blog yang aku belum singgah tu , rileks rileks je .. aku dah catit sume , tebal dah dalam poket ni hah .. uh , serius lah .. ini bukan cobaan , ini betol-betol ..

sooner or later , aku kembali ke pangkal jalan aktiviti asal .. takde lah lambat kot , esok dah boleh start rutin harian kot .. aku pun konfius sebenarnya benda apa yang jadikan aku superbusy woman ..



notakaki:
sakit perut , k bai ..

------SAMSUNG GALAXY SII------
------PROTON INSPIRA------
------DiGi SUPER RELOAD SOCIAL------
------TOYOTA VIOS------
------SAMSUNG CORBY II------
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

22 .16kg daun berguguran:

Unknown said...

Tea ialah super power girl xixixi...jom blogwalking blog kekawan...p

Ezad Skytech said...

wahhh... busy betul ye cik tea ni... hehe (^^,)

Tea Dno said...

@Mejuez
yes 1st. heee. gud morning. kurang sket dh. :)

Tea Dno said...

@Bro ahmad
haha. comel sket ek? kuikui.

Tea Dno said...

@Izzat Nazmi Saiful Bahri
tu lah kan, belom jd puan sri lg. haha.

cik jannah said...

hehehehehe. . :) tea yang masham..

Nasz said...

orang lain bz je. haha..dia superbusy..kira macam supergirl ek? haha..

MOHD NASER.com

Tea Dno said...

@Cik Jannah
coy kata tea masham. >.<

Tea Dno said...

@NasZ
lebih kurg r. powerpuff girl. kehkeh.

Areyoudys said...

wa'alaikummussalam..
oo..bizi sebab gapo? memetik buah strawberi ya?

haha~
petik2 banyak2, jual kat pakcik. buat strawberi, bagus untuk kesihatan lelaki ;)

pakcik pun jarang dapat blogcooking.adei..hehe~ takpe tea. pelan2 suda. janji tak sesat

=p

pakcik nak bagitau ni melalui entri pakcik~
tea perlu tahu,penyakit arthritis boleh berlaku pada blogger.Maka..


Ikhtiarkan cara Mengubatinya Guna Surah. Insya'Allah mujarab.


by : http://fadzli-rt.blogspot.com

iPai said...

owh ada beza ke kalau guna comment moderation atau tak ?

iPai said...

bznya dia ...

azeemazain said...

sakit perot cpt2 mkn obat yah,..jgn bz2 sgt,..ehe=)

abglan said...

Nampak sangat laju... ingatkan baru nak baca mukadimah, rupa2 dah habis he he..

Tea Dno said...

@Подтверждаю
wah. kesihatan dr segi apa? >.<

bz hal rumah sket. :D

Tea Dno said...

@iPai
adalah beza. hiks. senang nk track sape komen. kalau x, terkial-kial nk cek 1 1 entry. >.<

Tea Dno said...

@zieyzain
bz like a bee, hahaha.

skt pwot nk memerut je. >.<

Tea Dno said...

@abglan
errr. kehkeh. expressway.

iPai said...

owh cenggitu ek .. a ah ek .. tak terfikir plak ..

K said...

kero lagi busy minggu lepas, haha XD

Tea Dno said...

@iPai
hehehh. tp gile jgk nk approve nt. xDD

Tea Dno said...

@sergeant keroro
hehe. tak kira lah, tea nak bz jgk. :P