ORANGES

HELLO KITTY CONTEST

23 comments


ini hutang tag yang perlu dilangsaikan dari deeyamorten kepada aku .. (asal ayat aku berterabur ?)

sila klik banner untuk join ye .. hee ..


 *kucing aku semulajadi cantik macam tuan dia ..**pengsan*


*taktau apa pasal senget sebelah telinga .. maybe kutu masuk ?*


*gambar dahulu kehkeh*


kucing aku nama diberi Awi .. mungkin sebab my dad minat penyanyi rock tersebut ? Awi seekor kucing jantan namun sering disalah anggap sebagai betina sebab tag di leher berwarna pink dan muka seakan-akan kucing perempuan betina ..

meh nak tag:





notakaki:
fuhh , kekenyangan ..

------SAMSUNG GALAXY SII------
------PROTON INSPIRA------
------DiGi SUPER RELOAD YOUTH------
------TOYOTA VIOS------
------SAMSUNG CORBY II------
------DiGi iPHONE 4------
------MAXIS PREPAID DATA ROAMING------
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

23 .16kg daun berguguran:

EYFAalias said...

ala alaaa. comelnyaaaa :P

Niena Pengembara Ilahi said...

heheh kucin ni xpondan kn?klo nk join kna ada kucing ke?akak mana ada.. monyet bnyak ar kt sni hihih

Niena Pengembara Ilahi said...

tq tag akak :D

deeyamorten said...

aku geram tengok kucing kau. rasa nak picit2 je. haha

Cik Ezy said...

comel jeeee..
hehekk..

gud luck!

Niena Pengembara Ilahi said...

adoiiii.. esok kna curik kucing sesapa la nampaknye -.-'

Tea said...

@EYFAalias
mcm tuan dia tak? xD

Tea said...

@Niena Pengembara Ilahi
monyet pn blh. kehkeh.
welcome sajok.
pinjam aje. hee. xpun, mekap monyet ntuh. xDD

Tea said...

@deeyamorten
nk picit meh dtg umah, aku salu dh picit kucing aku. xDD

Tea said...

@Cik Ezy
:)

tengs!

Anyyss Shuhaimi said...

kalau kucing dah takde,boleh join tak? haha

Tea said...

@Anyyss Shuhaimi
err. pinjam je kucing sesapa.

...Minah BluR... said...

comelnye!! tpi seriuslah MB pon ingt die betina

Tea said...

@...Minah BluR...
errrr. muka dia inesen sgt kot. haha.

belog|amiyo said...

i love cat..

Tea said...

@belog|amiyo
:)

Tea said...

@belog|amiyo;)

iPai said...

wah .. ni baka kucing badan besar ni ..

susah nak cari ni ..

Подтверждаю said...

as salam..
wow! kucing tea?
jual ke nih? apa kata jual kat pakcik. boleh kacuk dengan kucing hutan. lalala~

;)

Tea said...

@iPai
hhehe. kucing baka cmni, biasanya xske kena pluk lame2. >.<

Tea said...

@Подтверждаю
hish. mane blh jual. menangis 6minggu tea nt. ade ke nk kacukkn dgn kucing hutan. xpatut. ish3

sergeant keroro said...

hehe, kucing comel XD

Tea said...

@sergeant keroro
ade macam tea takkk? kehkehkeh..