ORANGES

aku jadi ghairah .. II

13 comments



sambungan INI ..

bila dah dapat 1st Schedule Tweets , aku happy over sangat-sangat .. mana aku dapat tau Schedule Tweets tu datang goda aku ? dah semestinya dari inbox e-mail aku .. aku sangat aktif dengan e-mail aku skang berbanding dulu okeh ..

dalam happy happy tu , tiba-tiba aku terpinga-pinga .. apa yang aku kena buat ? apa apa dan apa ? dengan hati tertanya-tanya tu , aku gagahkan diri tekan link yang disediakan .. sumpah aku tak paham pape .. aku taktau nak luahkan masalah tu pada sape ..

ChurpChurp bagi arahan kat aku , kena compose assignment yang dia bagi .. kena sertakan sekali keywords yang dia dah bagi .. it depends , mungkin 3 mungkin 4 mungkin banyak ? who knows kann .. tak haru biru pulak aku time tu nak compose ayat ? dah lah terpinga-pinga ..

bersambung lagi ..



notakaki:
adek beradek Nuffnang sume aku sayang .. kehkeh ..

join CHURPCHURP cepat-cepat jom!
dah join , jom lumba dengan aku kat The Night Race ..

------SAMSUNG GALAXY SII------
------PROTON INSPIRA------
------DiGi SUPER RELOAD SOCIAL------
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

13 .16kg daun berguguran:

ct kektus said...

alah, macam tulis surat cinta je pon, kan? hehe ;)

Tea Dno said...

@siti kektus
haha. lebih kurang la tuh

Ezad Skytech said...

wahhh... ada assignment pulak kan..gudluck Tea.. hee ^_^

Tea Dno said...

@Hashira Yusoff
hehe. rajin2 la. masyukk oh. :D

Tea Dno said...

@Izzat Nazmi Saiful Bahri
thanks izzat. :D

Unknown said...

tea suka churp2 yea..ahmad kerja sekarang ni....curi tulang jap...:)

Isteri Encek Bard said...

tak pandai sgt churp nie

Tea Dno said...

@Bro ahmad
suka sgt2 gn churpchurp kehkeh. amboi, gtau bos nt. xD

Tea Dno said...

@Isteri Encek Bard
jom blaja sama2. hee.

Areyoudys said...

w'salam..
erk.
pakcik tada iklan. adakah ini bermaksud pakcik perlu pasang iklan juga?

hehe~
erk. ada assignment. dah macam sekolah la pula..
hehe

iPai said...

eh napa kita cam kembar .. baru dapat juga .. pertama kali gitu ..

Tea Dno said...

@Подтверждаю
churpchurp ni xpasang pn xpe. cuma kena pandai sharing je. heee.

tau xpe. tp okeh la. xsusah sgt.

Tea Dno said...

@iPai
kembar xsama rupa. haha.