ORANGES

perempuan suka benda lucah ?

23 comments


percaya tak bila aku cakap perempuan suka benda lucah ?

sebelum teruskan , please jangan amik ke hati apa yang aku nak cakapkan ni .. sebab apa aku cakap camni ? bukan main-main , bukan omong kosong je tau .. ada sebabnya ..

aku pegi blogwalking ke blog-blog , kalau ada entry yang hot banyak sikit cite pasal 18sx ni , berderet komen si perempuan je , lelaki tak pun .. lagi-lagi blog tu blog lelaki kan ..


tapi , bila si penulis tu condemn perempuan , eh marah pulak si perempuan ni .. kiranya macam ni lah , cite part lelaki dia suka tapi bila sentuh isu sensitif perempuan , dia melenting ..

nampak sangat pulak perempuan skang suka layan benda-benda lucah ni .. ye tak ? eh , aku tak cakap tengok benda bukan-bukan tu .. ni lucah dari segi tulisan , pembacaan etc. ..

aku tak cakap aku baik pun , sebab kalau aku tak baca langsung kat blog camtu mana pulak aku dapat tau kan pasal sume ni .. macam dah terbalik pulak lelaki dan perempuan zaman skang ni .. ehh ..




notakaki:
aku pegi blogwalking , kalau entry best baru komen ..

------SAMSUNG GALAXY SII------
------PROTON INSPIRA------
------DiGi SUPER RELOAD SOCIAL------
------TOYOTA VIOS------
------SAMSUNG CORBY II------
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

23 .16kg daun berguguran:

Unknown said...

entri panas tea pagi2 nih..huhuhu

Hafizin Jamil said...

hehe..biasa dah tu..pempuan makin ramai kan..

Niena Muhammad said...

hehehe rasa cam nk setuju jer.. :D

ainondreamergirl♥ said...

betul2. stuju. ramai pompuan yg komen lam entry cam tuh. :)

BudakBudak said...

zaman skunk pempuan k laki sama je. Haha..pempuan suka jugak, tapi dia shy2 kucheng..hek3..maybe baca skadar utk pngetahuan kot kan? :)

K said...

gambar kat atas tu tak menahan. haha :P

owh, baru tahu. XD

surianisiti said...

ramai je pomppuan jenis cenggitu. tapi aku tak yerr!hehehe


:):):)

Tea Dno said...

@Bro ahmad
err. hehe. cari untung sket.

Tea Dno said...

@H.J
hmm. tu lah kn. ish3.

Tea Dno said...

@Niena Pengembara Ilahi
meh la stuju. kihkih.

Tea Dno said...

@ainondreamergirl♥
:)

Tea Dno said...

@Cik Arda :D
kalau pengetahuan xpe, kalau over tu yg payah. xD

Tea Dno said...

@sergeant keroro
apa yg xmenahan heh? hahah.. xDD

Tea Dno said...

@Siti Suriani
alah, pmpuan pn bernafsu. tp agak2 lah, jgn tunjuk sgt. >.<

Areyoudys said...

as salam..
hehe~

ok2. biasanya entry2 begitu pakcik tak masuk.mata kena jaga oo

>_<

tapi yang selalu terlepas, ujang punya. grr..

yang datang komen tu, entah la. bila ziarah blog depa, ada yang 2x5 = 100, macam2..

tapi tak tahu la kan apa niat depa komen tu..huhu..



by : http://fadzli-rt.blogspot.com

iPai said...

erk .. skrang macam tu dah ek .. tak perasan plak .. dasat juga

cik jannah said...

betul2. perasan jugak.

btw, folo..:) nak tanya. macam mana nak buat rep kat komen macam awak?

iPai said...

eh komen kat sini pon takde lagi ek ?

Tea Dno said...

@Cik Jannah
ohh, tea cr kod tu. nt tea gtau awak k.

Tea Dno said...

@Подтверждаю
tea tpu lah kalau xpenah baca kan. kalau dh terbaca tu, go on je lah. tp agak2 lah nk komen pn. yg perempuan terutamanya, xyah nk tunjuk miang. huhu.

Tea Dno said...

@iPai
salu sgt perasan ni. huhu. dh x agak2. kena jgk sopan kalau dh namanye pmpuan.

irwanmiswan said...

saye suke cuci mata hehehe

Tea Dno said...

@irwan miswan
untung la huhu..