ORANGES

"baru masuk paper , dah berlagak .."

37 comments


hah , sape kata aku tak boleh masuk paper ? even bukan muka depan .. at least boleh lah jugak kan ..

aku pun taktau sebenarnya , yelah .. kebiasaannya baca paper online , baca yang paper betol betol kertas tu sekali lalu je .. kadang kadang tak baca langsung .. jadi memang kurang peka komen sana sini ..

sila abaikan status merepek tu

aku tau pun lepas kawan aku yang dalam komen tu bagitau .. apa lagi , kelam kabut aku cari paper .. mula-mula dia bagitau , aku ingat pasal apa .. aku ada buat salah ke kan .. cuak lah jugak tak pasal-pasal .. hesh ..

rupanya aku punya komen untuk kes curang , cerai tu .. haha .. aku kan pakar cinta aka doctor love konon .. memang bagi le kat aku isu camtu , konfem habis aku nak bersuara .. *sendiri pun tak kawin lagi*


paper bertarikh 21 Julai 2011 .. huhuhh .. kan kan .. cerai lah apa lah .. walhal aku sendiri tak penah alami , berkata-kata sememangnya boleh dan senang , tak macam orang yang alami tu sendiri ..


1st komen yang terpilih tu .. patut kawan aku beriya bagitau .. bikin aku cuak je mula-mula .. fuhh , nasib baik sempat snap .. sebab pastu my dad pegi jual sume paper lama .. aku pun sengal lupa nak simpan .. haishh ..

tuntasnya (dah macam ending untuk karangan) , pasni boleh komen lagi yang bernas banyak-banyak .. untung-untung nanti masuk paper lagi .. kehkeh , gila publisiti .. stended la , at least bukan benda bukan-bukan ..



notakaki:
tapi nak approve friend requests FB serious lambat .. dah tak kenal , tekan je lah not now .. pfftt !
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

37 .16kg daun berguguran:

Yumida said...

wow...beznye cm2..idea mencurah2 kot..

SoLy SoLicious said...

perrgghhh!!!
mantap gitu..heeee...
lpas ni,nak wat jugak r..heee

Unknown said...

wah tea gelemes n femes masuk surat khabar..kalau bro mimpi je la,,d

Hafizin Jamil said...

haha..blh masuk paper tu

Tea Dno said...

@Yumida
hehehh. try laa. :)

Tea Dno said...

@SoLy SoLicious
hahah komen FB je pn.
try r jgk. nggeee. pilih utk komen isu panas2.

tp tea komen je sume. kehkeh.

Tea Dno said...

@Bro ahmad
glam and fame ye? kehkeh. haha. bro pn blh laa. :)

Tea Dno said...

@H.J
haha tu lah pasal. alah komen je kot.

abglan said...

fiwwit!! ala-ala retis skang nie, mintak sain boleh? kui kui kui...

Tahniah!!

K said...

orang feymes ni, malu ai nak kawan T.T

cikCOKLET:) said...

waaa...masok paper! :)

Unknown said...

fuyooooo! ala kenapa tia ta letak profile picture gambar kita berdua? baru nk tumpang hot! hhhahaa

Unknown said...

eh! tapi ada ke gambar kita berdua? aahahahhahaa

Unknown said...

lepas ni dah famous jangan lupa eyfa tau. heheheheh

Unknown said...

eh kejap. sebelum tu, NAK SAINNNNN! :P

[sutera kasih] said...

komen yg baik, sbb tu terpilih :)

ct kektus said...

hai tea femes. mintak sign.


haha ^^

Ezad Skytech said...

waahh...komen tea masuk paper tu..komen kat FB je..heee~

iPai said...

gila aaahh .. aku leh kata member aku masuk paper ... wahahaha


tahniah tea .. dah retis laa cam ni .. heheh

Munn Jaafar said...

wah glemer la tea =)

Tea Dno said...

@abglan
boleh nk sain ktne? hahaha. eleh, komen je. >.<

Tea Dno said...

@sergeant keroro
femes buat pe nk malu. ;p

kalau buat salah le kena malu. hehe.

Tea Dno said...

@cikCOKLET:)
ngeh3. jom la masuk paper skali. ;p

Tea Dno said...

@EYFAalias
ahahah. ade pulak gmbar kita berdua. :p

Tea Dno said...

@EYFAalias
tu lah pasalnya. haha!

Tea Dno said...

@EYFAalias
eceh ceh, apa pulak nk lupanya. ;p

Tea Dno said...

@EYFAalias
haha. meh meh. nak sain ktne? nk pos ke rumah tak? kehkeh.

Tea Dno said...

@Hashira Yusoff
haha. tu lah. kalau benda buruk. malu nk publish. ;p

Tea Dno said...

@[sutera kasih]
mungkin kot. luahan dr lubuk hati. ;)

Tea Dno said...

@Wanz Mejuez
haha. the new retiss eh? >.<

Tea Dno said...

@siti kektus
haha. kena buat press conference la pasni. ;p

Tea Dno said...

@Ezad Skytech
tu lah, FB je pn. ehehe.

Tea Dno said...

@iPai
haha. boleh boleh. canang 1 dunia pn boleh. heee.

wah, dpt lg title retiss.

Tea Dno said...

@Wanz Mejuez
haha. first and last kot? kehkeh.

Tea Dno said...

@Munna
hehe. glemer kejap. pasni nk buat wedding of the year lah. konfem blh masuk paper lg. ;)

Mr.Superman said...

OMG!abg kwn dgn retiss..;D


tea,nk sign!nk sign!

kt dada abg yg bidang dan putih ni..x gebu,sbb gebu tuk tea je. :P haha

Tea Dno said...

@Abang Stalker
haha. mintak sign kat dada terus ekk. boleh boleh. untuk abang sume boleh. ;p


siot je gebu. >.<