ORANGES

demam segmen

3 comments
hey peeps .. hehe .. sometimes nak jugak spekong spekong omputeh ni .. tapi , takpe lah .. taknak tunjuk bakat tak seberapa kat sini ye .. korang perasan takk kat belog aku ni ? sejak akhir-akhir ni , banyak gile entry aku berkaitan dengan segmen je ..

"tapi segmen tu orang lain punya bukan kau punya .."

err , memanglah ye .. sebab aku banyak join orang lain punya segmen .. eleh , tapi bukan kena paksa pun .. kerelaan hati sendiri kann .. okeh jugak aku rase kadang-kadang , sebab time aku kering idea tu lah yang korang datang jemput aku buat entry pasal segmen .. hehe .. tenkiu guys ..

"kau bila lagi nak buat segmen sendiri ?"


okeh , kalau korang perasan lah kan .. aritu aku dah 'terpost' 1 segmen .. itu pun kalau korang perasan lah .. tapi cepat-cepat aku tarik balik simpan kat draft , sebab aku macam takde idea nak buat segmen ape .. nak buat contest apatah lagi .. makcik tak kayo , nak .. aku tak strong lagi okeh , sebab aku takleh hadapi kenyataan kalau takde orang join .. hohoho ..

lagipun , skang ni tengah demam segmen .. sangat ramai orang yang buat segmen , sampai aku pening jugak lah kadang-kadang .. tapi yang buat aku have fun , kalau segmen tu tak memerlukan aku untuk tulis panjang-panjang dan syaratnya sangat senang .. sungguh berbesar hati le aku nak join , ye .. :D
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 .16kg daun berguguran:

K said...

bila demam segmen reda, buat lah. hehe XD

sekarang banyak sangat, tak sempat nak join :P

Sunah Sakura said...

hehehe..

Tea Dno said...

@sergeant keroro
hehe, mmg btol lah tu. xsempat. kehkeh.

@sunah sakura
eh nape ketawa tu?