ORANGES

tak buat pun kan ?

Leave a Comment
walaupun seharian suntuk semalam , ramai banget blogger buat entry pasal hari bapa .. tapi aku tak buat pun kan ? aku tak buat , tak bermakna aku tak sayang abah aku .. aku cuma tak reti nak luahkan perasaan tu terus-terang .. rasenya macam , biarlah rahsia je kann ? huhuhu ..

tak mungkin lah aku kata aku tak sayang abah sendiri .. dah beliau yang besarkan aku , hantar aku ke sekolah sampai ke kolej , cukup makan pakai .. bagi bekalan duit belanja , kalau tak cukup mintak .. walaupun rase tebal dah muka ni nak mintak selalu .. aku tak ucap selamat hari bapa bukan sebab aku tak ingat ..

tapi cukuplah biar aku je yang ingat kat abah aku , hari-hari merupakan hari bapa buat abah aku .. begitu jugak dengan mak aku .. hari-hari adalah hari ibu okeh .. bukan sehari tu je .. hmm .. so , aku tak rase sesal pun kalau aku tak wish pape .. sume ni kan based on our niat ..

pengakuan tulus dari hati: 
aku memang sayang abah aku .. dan sayang mak aku jugak .. sangat sayang .. kalau diorang takde , takkan terlahir aku kat dunia ni .. memang aku anak mereka yang sangat sangat degil , suka buat something ikut kepala sendiri je .. tapi , jauh di sudut hati tu rase bersalah bila tiap kali buat kesilapan .. cuma tak terungkap dengan kata-kata .. 
maaf sangat-sangat dari anakmu ni .. :(
and i love both of you , sincerely ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: