ORANGES

jadi penyampai radio HotFM

4 comments


awokk awokk seme .. takkan tak kenal gambar kat atas kann ? usop wilcha lahh .. yang femes dalam Hantu Kak Limah Balik Rumah tu .. atau name komersial Shy8 .. dari seorang penyanyi , beliau dah jadi pelakon .. wahh , dari seorang pelakon kini dah jadi penyampai radio pulak ..

ye , betol , serius tak tipu .. skang Usop Wilcha jadi penyampai radio kat HotFM .. dilamar oleh HotFM , dan dah konfem lah .. gempak lah ye pasni , makin banyak unsur humor terselit .. baru terhibur dan wahh , makin terbakor pulak HotFM tu ye .. dah lah hot .. kita bakor je , kita bakor je .. ape2 pun , terus maju lah okeh Usop Wilcha .. memang menyengat lah kehadiran beliau sejak2 berlakon dalam movie tu ..


notakaki: angkat tangan macam saya .. (sambil melambai-lambaikan tangan)
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 .16kg daun berguguran:

Bro ahmad said...

dia ni lawok,,suka tengok gelagat dengan memek muka dia...maju ke depan... betul ke nak jadi dj pulak?

Tea said...

yup, mesti esok dia start kott. :D

nohoho =) said...

ooo...keje die sebelum ni die berenti ke

Tea said...

berenti pe?