ORANGES

hebat-hebat sume

7 comments

mereka yang hebat-hebat sume tonjolkan bakat memasing .. ade yang buat doodle , flash header etc. .. diorang memang dilahirkan dengan bakat camtu .. jeles jugak tengok , tapi diorang bukan amik mase kejap je nak serlahkan bakat tu kan ..

heheh , aku biasa lah .. tengok sane sini , pun mesti nak jugak ade 1 bakat .. aku tak rase pun aku berbakat , kecuali dalam bidang membebel .. itu memang kepakaran aku lah , nak kena bebel meh sat jumpa ngan aku .. konfem taknak kann ? kihkihkih ..


okeh , ni lah 1st doodle aku buat dengan paint .. aku tak reti nak free-hand buat doodle lawa-lawa tu .. yelah , mane boleh pakai mouse biasa derr .. pakai tablet+pen boleh laa .. nak tulis macam-macam pun boleh .. teringin pulak nak beli 1 tablet tu .. err , memang dari dulu dah nak beli .. belum mampu lagi je ..



ni lah dia , comel kann ? warna putih sangat menarik hati aku .. warna hitam ni dah common sangat lah dalam life aku .. gelap mase depan okeh .. eh tak , ape aku mengarut ni .. warna putih kan nampak suci je .. ah , suci suci pun sangat mahal tablet ni .. bukan singgit dua ringgit ..



notacomel: gila gadget kan aku ni ? sadis ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

7 .16kg daun berguguran:

hana said...

kalau nk pi beli tablet pen tu belikan saye skali na...
huhuhu
=D

Unknown said...

kite pn pakai paint je. huhuhu,

Syafiqah Takiyudin said...

Kalau pkai mouse biasa pun okay je sebenarnya. :)

Tea Dno said...

@hana
kihkihkih. beli yg tipu punya boleh?

@eyfa
hihi. :)

Tea Dno said...

@Nur Syafiqah Md Takiyudin
kena biasakan je. huhu.

nazirulhazwan~ said...

somel da tu, hahah den punye lagi la hampeh:P gune mause je babe:P

belajor2 la lagi, best bley lukis doodle ni, entry jadi lagi best

Golden Rose said...

sha masih gi buta IT...baru hari ni doodle tu ape...tablet tu ape..huhuhu