ORANGES

SEO , SEO , SEO ..

7 comments


bila dah lame berblogging ni , macam-macam benda baru kita dapat tau .. tapi , ade jugak benda yang kita tetap taktau walau camne pun kita cari jawapannya ..

macam skang , aku sangat buntu .. orang sane sini cite pasal SEO .. err , SEO tu ape ? sejenis makanan macam mekdi ke ? bukan ??!! hmm ..

aku pegi belog sane , cite pasal SEO .. kata bagus nak up-kan trafik bla , bla , bla .. bila pegi 1 belog lagi ni , kata err takyah la main SEO ni .. usaha sendiri je nak kenalkan belog ..

okeh , serius aku tak paham .. gahh !! sane sini SEO , SEO , SEO .. SEO tu ape ? keywords , blog age , bla , bla , bla .. err , ape entah ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

7 .16kg daun berguguran:

Munna said...

SEO ni kalau btul2 serius nk promote blog mmg ptut amik tahu...tp kalau sekadar suka2...xyah pun xpe...slow2...

dah tgk entry terbaru sy?
review blog ni...^^

Nazzue said...

Tea...SEO ini sgt menarik...serius...kalau awk tahu ttgnya...ibarat 1 pertempuran...ptempuran yg amat sengit...sy suka tekniknya selain dari BW..

Lepak sambil bersantai di NazZue.com

abie_panda said...

sme r..sye pon x pham natang ape SEO 2..huhu

Tea said...

@Munna
err, taknak gtau ke SEO tu ape? sobs. nt dtg terjah sane pulak k.

@NazZue
haa, kena lah gtau. sobs. TT_TT

@abie_panda
kita senasib lah ye. grr.

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

sy pon masih kurg phm pasal SEO ni...

EYFAalias said...

ahhahaa. sama lah kita. ta tahu apa tu SEO. CEO tau la. ahahhaaa!

Tea said...

kehkeh. kalau CEO taktau jugak camne? >.< tipu. kehkeh.