ORANGES

litar lumba kereta gear 1

Leave a Comment


salam sume .. hehe .. ni entry aku yang 1st kan untuk harini ? alaaa .. banyak sangat komitmen , sampai terbiar sekejap belog kesayangan ni .. ni pun sekadar update tentang personal life okeh .. cite lain , nanti baru korek .. paper pun tak bace lagi , aiseh ..

memula dulu , aku amik kelas pra-L kereta .. okeh , masa tu sume fine aje .. sebab masih belom start pegang stereng kereta .. and suasana kat tempat tu dah jadi common , dulu amik lesen motor kat situ jugak .. tapi , masuk 1st session je , aku dah cuak pagi-pagi sampai cakap kat my mom yang aku sangat takut nak pegi kelas memandu ..

on the way nak pegi tu , kawan kepada cikgu memandu aku tu yang amik untuk export aku ke tempat memandu tu lah .. T______T

"takyah takut derr , cikgu tu tak garang pun .."


"... hehe ... (ni mesti my mom bagitau yang aku cuak)"

1st session tu memang berjalan dengan lancar .. dan skang aku dah masuk session yang ke-2 pun .. seronok rupanya pegi kelas memandu ni , sebab cikgunya tak garang .. kalau garang aku taktau lah ape nasib .. memang aku dah ade basic pandu kereta sebelum amik kelas lagi tapi tak penah lah sebelah aku orang lain yang duduk kann .. huhu ..

entahlah , rase tak sabar nak pegi kelas lagi next week .. cikgu tu dah percaya kat aku , dan lepaskan aku bawa sendiri kat litar lumba kereta gear 1 tu .. kehkehkeh .. belajar benda camni of course 100x ganda best dari belajar ngadap buku okeh .. harap sangat dapat lulus JPJ nanti sekali je ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: