ORANGES

perfume , addicted , pening .

Leave a Comment


perfume Coco Mademoiselle dari Chanel sangat wangi okeh .. baunya macam entah lah , tak dapat nak describe .. tapi bila pakai , memang aku sangat suka hidu banyak kali arr .. macam addicted pulak .. perfume lelaki yang seakan-akan bau ni ade jugak , tapi aku tak ingat ape namenya ..

kalau Dettol lah ade perfume , aku pakai kott .. haha .. pelik , sebab aku jugak addicted dengan bau Dettol .. tak kira sabun mandi , atau pencuci lantai .. pergh , macam pengotor pulak bila dah pencuci lantai punya bau pun aku suka .. eh diulangi Dettol ye .. alah , korang pun mesti ade suka bau yang pelik2 jugak kan ? tipu lah kalau takde ... ape ? takde ? okeh fine , aku sorang je yang pelik .. hahaha ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: