ORANGES

duit tu , sape taknak ?

6 comments
dulu rase macam useless .. serius rase useless , rase nak campak je jauh-jauh benda alah tu ..

alah , benda yang korang dok promote sane sini tu la .. affiliate program , boleh bikin duit dengan jaya lah kononnya .. cett , hampeh je .. berhari-hari aku bukak , takde pon .. tipu lah korang ni tau ?

tapi , aku sabar je lah .. kang aku tacink pulak .. tak update belog , trafik down , pembaca takde , aku pun sedih , kan kan ? okeh , akhirnya benda tu dah membuahkan hasil dan aku gembira ..

aku join affiliate program kat Heartbeat.my tu .. walaupun tak banyak , tapi serius aku happy .. duit tu , sape taknak ? korang taknak ?? heh , ingat aku caya ?

okeh , tak guna cakap banyak .. aku nak bagi sikit lah hadiah kat korang yang berjaya buat aku join HB! affiliate ni dan berjaya buktikan duit kat situ memang ade ..

TADAAA !!

best kan hadiah dari aku ni ? jangan lupa lah pegi 'tuntut' .. kihkihkih ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

6 .16kg daun berguguran:

Niena Muhammad said...

hehe.. FREE JE daftar,xyah bayar beratus2 kann

Tea Dno said...

ngee.. tau takpe..

Unknown said...

Belum menjoinkan diri...nanti nak cek apa kelebihan benda ni...tahniah...perasan juga ramai yang pasang thank info

Tea Dno said...

duit cpt naik. 4 sen per click. tp, niat jgn tamak r. konfem tak naik-naik nt. huhu. :)

Unknown said...

eyfa sign up je lebih. ta promote pn. haha

Tea Dno said...

hiks. saje promote, mane tau ade untung lg. :D