ORANGES

makanan feberet .. NASI DAGANG ..

3 comments


harini , aku telah melanggar pantang diet aku .. aku dah lame gile tak makan nasi , dengan alasan taknak berat naik okeh .. sekali harini , my mom masak makanan feberet .. NASI DAGANG .. wahh .. aku bukanlah orang Terengganu atau Kelantan .. tapi aku sangatlah suuuukkkaa makan nasi dagang ..

gambar tu belas ihsan incik google kat aku .. yang pasti , memang my mom masak sangat sedap .. abah aku konfem lah tak berani nak complain ape2 kann .. yang menyebabkan diet aku jahanam , aku bukan makan nasi sepinggan je tapi siap bertambah-tambah .. aiseymen .. memang kena puasa lah aku esok ..

by the way , nasi dagang bukan setakat femes di Terengganu , malah di pantai timur Johor juga iaitu Mersing .. kampung aku di sana , dan suasana lebih kurang je .. femes dengan keropok lekornya , nasi dagangnya .. datanglah , pasti tertawan dengan rasenya .. senang cite , pasti nak lagi lahh .. :)



notamatakehati: sesi promote kampung sendiri .. kihkih ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 .16kg daun berguguran:

nini said...

oush...terliur eh malam2 nih...=(

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. blog menarik.. singgah la ke blog saya

Tea Dno said...

@nini sedap woo. hehe.

@zuwairi TQ, sy bkunjung ke sne pulak yea.