ORANGES

berjimba-jimba di Putrajaya

3 comments
aku dah usai berjimba-jimba di Putrajaya harini .. haha , tu sebab lah aku tak update-update belog ni .. buat mase skang ni , memang aku akan cite personal life aku je lah kott .. risau traffic jatuh ? okeh , kekadang aku pun perlu jugak pikir diri sendiri .. hehe ..

aku sangat puas hati sebab dapat tengok sendiri Etude House kat Alamanda tu .. walaupun dah banyak kali ke sane , tapi tak penah-penah nak bagi perhatian kat benda alah tu sume .. hehe .. biasa lah , aku ni kan jenis simple je .. keluar tak pandai mekap-mekap .. skang je baru berjinak-jinak ..



taklah beli pape sangat , aku just masuk Carrefour beli pelembap muka .. then , pegi makan-makan .. sebelum ke Alamanda , dah tentu berpusing-pusing dulu sekitar Putrajaya sampai pening .. dari pelbagai jabatan , jambatan .. ke Tasik Chini tasik pulak ..

tapi tapi , tu sume macam tak menarik sangat bagi aku .. yang buat aku gila tertarik kat barang kosmetik .. ohh , adakah itu tandanya aku semakin muda remaja tua ?? mula nak tepek sane tepek sini .. gahaha .. okeh , tidak tidak tidak .. itu tandanya aku mula menunjukkan kefemininan aku okeh .. :D



notacomel: takde pulak jumpa sesape yang aku kenal harini ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 .16kg daun berguguran:

Unknown said...

berjimba-jimba tu apa? jalan2 eh?

Tea Dno said...

jimba tu maksudnya buat aktiviti yang sihat. tapi kalau orang dulu-dulu, jimba tu maksudnya berfoya-foya. hehe, kalau tak silap lah. :D

Niena Muhammad said...

ooo.. tu mksud berjimba2 ek.. hehe