ORANGES

Maharaja Lawak yang pertama

Leave a Comment


taktau ape function aku letak gambar ni . =.=

selamat pagi uols .. bangun pagi-pagi , tak kira lah before or after mandi , mesti nak mencapai lappy kesayangan dulu .. HAHA , yeke lappy kesayangan ke belog kesayangan eh ? okeh , no comment bak kata retis banyak-banyak tu ..

tapi yang buat aku grrr pagi-pagi , widget follower tu hilang lagi .. eleh , tapi rileks sudah lah , bukan sekali ni je widget tu hilang .. dah banyak kali kann , cuma buat-buat taktau je .. kang dia hilang merajuk , datang ar tu merayu kat aku .. *pergh , ape aku merepek ..

okeh , semalam aku tak tengok Maharaja Lawak .. dah bagi siaran HD percuma pun taknak tengok lagi .. shesh .. so , upah lah adik sendiri untuk tengok kan .. saingan memang sengit derr , boleh dikatakan Sepah , JoZan , Nabil tu aku suka ..


tapi untuk Jambu , aku tak minat sangat lah .. eh , pehal lak nak marah aku tak suka Jambu ? ikut suka aku lah .. cehh .. okeh , aku ingatkan mesti JoZan yang menang .. tapi Sepah kan yang dapat tempat pertama .. takpe , takpe .. congrats lah tu ..

lagipun , diorang memang konsisten pe .. so , layak lah diorang dapat gelaran Maharaja Lawak yang pertama ni .. teruskan lagi usaha , banyakkan lagi berlakon .. sebab aku nak tengok la derr ..



notacomel: hey , aku nak buat contest nanti .. tak susah derr , tunggu je lah .. :D
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: