ORANGES

segmen tu sebenarnya kann

4 comments

tumpang curi gambar jap ehh .. huhu ..

meh sini aku nak ulas sket tentang segmen2 yang bro BA buat .. tak kira lah yang mane , tapi aku nak tekankan yang petang tadi punya arr .. segmen tu sebenarnya kann mengeratkan lagi hubungan sesama blogger .. yelah , kita ni manusia takkan nak bergaduh je sepanjang mase ??

bila disuruh tubuhkan group , masing2 bertungkus lumus cari jalan macam mane nak tarik perhatian blogger lain .. hah , kat situ boleh nampak semangat kerjasama antara satu sama lain .. mungkin ade di antara blogger otai dan baru , yang tak penah jumpa tapi tu sume tak jadi masalah .. yang penting , jangan busuk hati ..

sebenarnya , aku sendiri tak paham kenapa orang lain perlu kutuk2 bro BA .. beliau pun mula dari bawah jugak macam kita ni , sampai la beliau dah capai tahap yang skang ni .. bukannya guna cara menipu ke ape kann .. nak bagi kutukan membina tak lah salah , at least tunjukkan diri sebenar , bukan menyamar sebagai Incik Anon ..



notakaki: aku sangat terhibur dengan segmen petang tadi .. thanks guys .. JET JET SEMUT juara tuu .. hee
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 .16kg daun berguguran:

mazeermohamad said...

ruginyaaa x dapat ikot!! :'P

I CAN'T BELIEVE IT!!

Tea said...

haa, lain kali join okeh. hee.

Darkbatman said...

haha.. blogger kene phm.. biler dh berjaya xsume ske n xsume x ske..so rilek2 suda.. :D

Tea said...

hehe, btol gk tuh..