ORANGES

ape kelebihan blogspot dan wordpress ..

4 comments


nampak kan dua gambar di atas ? meh nak story sket .. erk , eh bukan nak story .. aku just nak tanya pendapat uols sume ape kelebihan blogspot dan wordpress .. bukan ape , aku macam sikit tertarik laa kat wordpress .. ehem .. tapi sangat sayang pada blogspot ..

okeh , ade effect ke bila convert to wordpress ? err , ranking alexa tak jatuh kan kalau pakai hosting sendiri .. and then how about follower ? tapi lahh , bila dengan wordpress aku konfem lah tak dapat nak tacap blog aku sane sini kann .. tapi ruang komen sangat best compare to blogspot lahh ..

takpe lahh , biarkan aku dengan dunia blogspot .. aku masih sayang kat blogspot dan sikap kebudak-budakan aku ni sentiasa nak cuba code-code baru .. hehe .. pendapat korang tentang dua ni camne pulak ?
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 .16kg daun berguguran:

uner said...

blogspot ni dah sangat lama, takda perubahan dari dulu sampai skarang. wordpress pulak selalu upgrade, sentiasa lebih balik dari hari ke hari.

kalau nak try wordpress dan masih boleh ubah2 macam kat blogspot, cuba register kat http://w3garden.com

Tea Dno said...

oh, thanks ye sharing... :D

Hamba Ilahi said...

salam dari geng enjit-enjit semut.

hehe..

blogspot dan wordpress ada kelebihan masing-masing.

tapi kalau nak buat duit baik dengan wordpress, ada banyak fungsi kat situ.

tapi saya stay dengan blogspot ja, ruang komen blogspot cuba guna intensedebate, menarik. boleh tengok kat blog saya..

erm, nak buat jemputan khas join segmen kat blog saya plak. hadiah menarik.

jom la join.

kat sini tau, mari promosi blog anda di sini

n.a :) said...

mana2 pon boleh. janji boleh berkongsi. :)