ORANGES

"tumblr tu apa?"

4 comments


haritu aku buat entry pasal wordpress dan blogspot .. dah ni , aku dapat kegilaan baru pulak .. tumblr .. cehh , susah betol minat berubah-ubah ni .. tetiba pulak rase nak buat personal belog yang betol2 personal arr .. sampaikan orang lain takleh nak jumpa ..

"tumblr tu apa?"


"macam blog jugak."

shesh , gila punya rancangan .. dah nak sign up kott tadi , tapi aku terus je pangkah X .. haha .. kenapa ? entah lah , aku rase sume benda tu merepek .. belog yang 1 ni pun tak berapa nak terurus , ade hati nak bukak belog lain , ye takk ..

"tumblr comel kan?"

"..."

tolonglah ye cik tea , fokus on this belog only .. jangan pikir itu ini itu ini .. psstt .. aku still tak habis lah dengan isu wordpress tu .. masih mencari konklusi .. tapi aku yakin , masing-masing ade kelebihan sendiri lorh .. kang dah bertukar , ade je pulak yang tak kena .. heh , itulah aku ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 .16kg daun berguguran:

Unknown said...

kite pn ada tumblr. ehhee. meh follow kite?

http://eyfaalias.tumblr.com/

Unknown said...

hehehe..blog nih pun boleh wat personal blog jugak kan..saya jadi pembaca setia..hahaha.. wat pe nak byk2 kan. blog satu je da ckup :D

Unknown said...

teruskan jadi penguna blogger hehehe

Tea Dno said...

@EYFAalias
errr, blom konfem lg nk buat akaun tumblr. huhu.

@fee hafeezah
hehehe. btol gk tuh. kdg2 mmg perlu kann entry personal. meluahkan rase hati. kuikui.

@bro ahmad
Insyaallah akan sedaya mungkin.