ORANGES

buang blog terhangat untuk diterjah (serius ??)

8 comments


aku ade terlintas kat pikiran ni nak buat another pengubahsuaian .. untuk bagi laluan-laluan kat widget baru untuk bercambah kat belog aku ni ..


aku ade lah terpikir nak buang blog terhangat untuk diterjah (serius??) tu punya bloglist .. serius , aku dah nak buang dah  .. dan aku dah nak publish entry pasal tu sebab nak announce kat korang yang ade dalam list tu .. pergh , tapi aku sangat lah tak sampai hati ..

sebenarnya , dengan kehadiran bloglist tu mata aku lebih terbukak luas .. kalau aku kat belog sendiri (=.=") , dan aku nampak entry best dari list tu konfem terus aku tekan wehh .. boleh dikatakan hasil tekan-tekan aku ni lebih banyak untuk blog terhangat untuk diterjah kalau nak dibandingkan dengan bloglist apples tu ..

nak buang ke tak ? itu akan dipikirkan kemudian .. buat masa skang , biarlah bloglist tu bertapak dalam belog aku untuk lagi sebulan dua .. sayang woo kat kawan-kawan blogger sume walaupun tak penah jumpa .. HOHO ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

8 .16kg daun berguguran:

Unknown said...

kenapa nak buang ? :)

Tea Dno said...

@EYFAalias
sebab terasa belog sgt berat.. huhu,, xrase ke? huhu.. tp xnk buang, syg korang. ;)

Unknown said...

nak pecat bloglist ke..majuk ye?
cersor blog ni unik...ahmad tak biasa pakai..jadi keliru XD....:)

Tea Dno said...

@Bro ahmad
xmajuk lah.. nk majuk gn spe plk.. huu..
eh keliru smp jd cmne tu? huhu..

Unknown said...

tea jadi bloglist baru bro ahmad..tahniah^_^ tapi hadiah tak de? tapi hari2 ahmad akan jaga blog ni wkakaka XD

Tea Dno said...

@Bro ahmad
wah3.. yeke? congratz (?) eh bukan.. tenkiu.. kihkih.. hadiah xde xpe, tp jage la ea jgn bg pencuri masuk.. heheh..

Nizam Ijam said...

best2 :)

jom letak nizam ijam dalam bloglist :)
”Pelik Kepala Tersangkut Dalam Kasut”

Tea Dno said...

@Nizam Ijam
mmg dh ade dlm bloglist laaa..