ORANGES

terpilih untuk diterjah

5 comments


mase pegi menjenguk dashboard , ade komen .. okeh , approve .. pastu jenguk pulak kat shoutbox , eh ade lagi .. wahh , belog aku terpilih untuk diterjah lah .. suka , bangga ? mesti lah , sudah semestinya .. aku pun pegi terjah semula ke blog My OBW , wahh 1st page gitu .. tenkiu sangat2 , memang aku sangat appreciate lah ..

aku suka orang blogwalking ke belog aku .. tapi bukan untuk bukak sekejap je , belek2 la entry lain jugak kann .. kan aku dah penah cakap .. hohohoho .. biasalah , itu je lah modal aku .. tapi tu bukan mintak simpati , memang ikhlas dari lubuk hati ni ..

eh , melalut banyak .. by the way , thanks again kat My OBW sebab sudi menyenaraikan aku dalam list terjah tu .. hehe ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

5 .16kg daun berguguran:

Ce'gu JAERA said...

wahhh tahniah... saya org pertama terjah dan komen entri ni kot.. hehehe
Salam ukhuwah salam kunjung mengunjung ya

syarifahsidrus said...

untunglaa kerna terjah..hehe :)

Tea Dno said...

@Gen2Merah
hehe. tenkiu2. congratz ye jg 1st yg komen. salam ukhwah.

@syarifahsidrus
eh, tak jeles kann? untunglaa. hehe.

Unknown said...

wah ! congrates yup..selalu bace entri U lah..keep on update tau.. :D

Tea Dno said...

hehee. tenkiu yup.