ORANGES

dia bukan anonymous , dia adam bla bla bla

3 comments

klik untuk versi besarr .

hemmm .. pukul 7.40 pagi ni tadi aku bukak GENGBLOGGER punye web .. tetiba keluar macam dalam gambar kat atas tu ? haishh ? tetiba lah aku seram sejuk kann .. huhu .. ape kebenda ni .. dah lah kata dia bukan anonymous , dia adam bla bla bla arr .. remember him ? kenal pun tak wehh ..

dan dan dan , siap ade lagu lak .. macam mission impossible punya lagu pun ade gak rentak dia .. tapi macam lebih scary je .. wehh , aku taknak kawan hack2 ni .. opss , dulu aku memang lah penah terjebak sket .. tapi aku tak hack orang yang tak buat kacau dengan aku yee .. okeh , serius aku tak paham pe benda kat web tu .. lalalala ~

aku baru lah ingat taknak ulas pape pasal isu hacker ni heh .. ape masalah ? hidup kat bumi nak jadi hacker je .. pastu menyusahkan orang lain .. dah aku pun tak pasal2 takleh masuk gengblogger tu punya site untuk ping entry .. err , aku je ke yang mengalami masalah ni or korang pun senasib dengan aku bila nak masuk ke site tu ?
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 .16kg daun berguguran:

Nazzue said...

isu hackers nie dh makin meriah kat Malaysia sekarang kan?

Lepak sambil bersantai di NazZue.com

Munn Jaafar said...

ada udang disebalik mee^^

Shiema Sufian said...

kejam la hackers nieyh..