ORANGES

kahwin dengan mayat (?)

10 comments



manusia harini makin ramai bersikap pelik tahu ?? tak percaya ape aku cakap takpe , tapi korang boleh tengok lah dengan orang kat sekeliling korang .. macam-macam kann ? yang normal tu okeh lah , ni aku cite pasal yang pelik ..

cehh , ni sume sebab paper !!

aku ada baca 1 berita ni  kat Nizam Ijam belog.. seorang wanita berkahwin dengan mayat (?) teman lelakinya yang dah mati .. eh , dah mayat memang lah mati .. =.= oh no no ! dah hampir 2 tahun kot si boyfie dia tu mati , dan wanita ni tetap nak berkahwin .. boleh pulak diluluskan ekk ? mane lah aku tak kata pelik ..

kejadian ngeri ni berlaku kat Perancis .. perhubungan diorang ni dah membuahkan hasil anak lelaki pun .. aku rasa tu salah 1 sebab jugak dia berkeras nak kahwin selain atas sebab cinta sejati .. okeh , kita memang sangat sedih kann kalau orang yang dah disayangi tinggalkan kita ?

kalau aku pun meraung terguling-guling .. lepastu , boleh kawan dengan Kassim Selamat .. HUHU .. berita camni bukan kali pertama pun yang kita dengar kann ? eh , lupa nak kasi link berita asal .. kalau korang nak baca berita sepenuhnya , pegi kat SINI ..

aku nak kahwin dengan orang hidup .. lalala .. tenkiu incik GOOGLE ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

10 .16kg daun berguguran:

Unknown said...

menakutkan je kawen dengan mayat. ntah apa2.

Tea Dno said...

@EYFAalias
tau xpe.. huhu.. hensem skalipn xnk xnk xnk..

Nizam Ijam said...

jeles nyer dengan salleh yaakob...
bini dia cantik!!!1

iPai said...

jagan mayat tuh bangun balik udah le

Tea Dno said...

@Nizam Ijam
hehehe.. jgn jeles2,, wanita ramai dlm dunia ni lg tau.. nk dan xnk je..

Tea Dno said...

@iPai
huh. lg mnakutkn... :|

Unknown said...

kawin ngan orang mati..dia tak dapat terima kenyataan la tu...:)

Niena Muhammad said...

isk... ta takut ke dia.. erm.. mmg sedih sgt lau org yg kte syg, yg kte dh bajet nk kawin ngan dia meninggal, perit ooo... sbb tu lau nk mencintai org, jgn melebihi cinta kpd Allah.. :)
cinta kerana Ilahi, bukan krn nafsu.. akak dah pernah rasa, smpai skang ni msih terasa lgi..

Tea Dno said...

@Bro ahmad
bese lah kalau dh cinta sgt...

Tea Dno said...

@niena shopping2u
tu lah.. mmg perit.. kne bnykkn brsabar kn kak? cinta zmn skang ni, susah nk jmp btol2 ikhlas ke x.. hmm..