ORANGES

melayu mudah lupa

2 comments


melayu mudah lupa .. Dr.M cakap .. aku tolong cakapkan semula ..

okeh , merujuk perkara di atas .. saya , err .. stop merepek boleh ?? ape yang aku maksudkan dengan melayu mudah lupa ni .. memang aku akui yang manusia bernama Melayu ni , mudah lupa .. tapi bukan sume , aku tak suka nak blame sume orang ni .. *poyo

kat alam maya ni , bila dah maju ke depan sikit .. mula orang busuk hati , tak busuk pun kurang wangi je lah .. tolong sembur perfume sikit boleh ? hmm .. mula lah orang kata lupa si polan ni , si ahmad albab ni .. adehh , maybe diorang bukan lupa tapi alpa je .. erk ??


straight to the point , kita mungkin tak lupa .. tapi sibuk dengan tugasan harian , mungkin .. kalau betol dah maju , bukan bermakna kita terus lupakan jasa orang yang naikkan kita tu .. kita ingat , cuma mungkin tak berkesempatan nak meluahkan perasaan tu .. atau luahan tu tak dilayan .. =.=

*kalau ade yang memang jenis lupakan terus jasa orang tu , taktau lah .. taknak komen pape .. lalala ..

yang penting bila dah berjaya walaupun sikit kat alam maya ni , tak payah nak berlagak sana sini .. tak payah nak bongkak membangga diri macam bagus sangat je .. sebab tu sume pinjaman Allah SWT .. Dia nak uji , kita ni macam mane .. bila-bila pun kejayaan , kesenangan , kebahagiaan tu boleh ditarik balik ..



notacomel: cari gambar 'lupa' , rupanya ade fon name lupa . =.="
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 .16kg daun berguguran:

Unknown said...

ade eh fon nama lupa??? HAHA

betul tu.. melayu mudah lupa..

Tea Dno said...

haah, tu lah pasal. xrase kiut ke? haha.