ORANGES

DAY ONE: 10 THINGS ABOUT YOU

19 comments


HEY PEEPS ! you know , the worst thing I ever hate is describing myself .. sebab aku tak reti nak puji diri sendiri , seriously .. konfem kalau korang tengok aku puji diri sendiri , rasa nak muntah hijau .. sebab akan ada adegan panas ketermelampauan di situ ..

err , benda ni tak semestinya perlukan gambar , kan kan ??

1. seorang yang sangat kuat tacink .. bila dah tacink , ada masa perlu dipujuk tapi ada masa lain pulak .. kau nak pujuk aku ? jangan harap !! kehkeh ..

2. sangat suka melukis .. tau lukis gambar perempuan sahaja , kalau lelaki konfem hancur lebur .. tapi bila di-transform ke dalam komputer serious jadi orang lidi .. xD

3. gila gadget .. nak kata aku materialistik ? hell yeah , I'm kinda of it laa kot .. pantang ada gadget baru keluar , sume nak survey .. err beli taklah kot , takde duit .. HAHA ..

4. jangan ingat aku perempuan aku lembut .. aku sangat sukakan kelajuan .. dan sebab itu , aku amik lesen motor .. tak penah langsung muak bawa motor sampai dah terbang tergolek-golek makan tar .. xD

5. seorang yang pendendam ? rasa-rasa macam dah benci gila kat someone , memang sangat benci .. tengok muka pun tak boleh weh .. (bad attitude betol kau)

6. takde penyanyi favourite macam korang sume sebab aku layan je sume lagu yang aku rasakan best untuk halwa telinga ni ..

7. penah belajar tulisan dan bahasa Jepun , tapi tak habis .. sebabnya , aku malas nak khatamkan .. Insyaallah , nak pegi amik kelas Mandarin je .. xD (apa kena mengena ?)

8. sangat suka nombor 6 .. sebab , banyak benda sekeliling aku melibatkan nombor 6 kot .. tapi kadang-kadang nombor 7 pun datang menyibuk .. grr .. (teka umur aku mehh)

9. sungguh kedekut kepada orang lain sebab dah penat-penat kumpul duit hasil titik peluh spend untuk diri sendiri .. tetiba oran lain amik sesuka hati .. hey , what the hell are you ??

10. tersangat setia untuk someone walaupun suka cari pasal tak pasal-pasal .. eh , suka lahh .. cemburu tu kan perlu .. HAHA .. tapi , aku bukan seorang yang cemburu buta lah ekk .. :P



notakaki:
join CHURPCHURP cepat-cepat jom!
dah join , jom lumba dengan aku kat Churp2race ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

19 .16kg daun berguguran:

iPai said...

dah stat dah 10 things ni .. uhuh

1. auw kuat tacing tacing

4. wah brutal gak kau ..

7. ada gak belajar mandarin .. tp tak abes juga .. haha

8. nombo6 n 7 eh .. umur 76 .. tak pun 67 .. hahahah

iPai said...

dah stat dah 10 things ni .. uhuh

1. auw kuat tacing tacing

4. wah brutal gak kau ..

7. ada gak belajar mandarin .. tp tak abes juga .. haha

8. nombo6 n 7 eh .. umur 76 .. tak pun 67 .. hahahah

Tea Dno said...

@iPai
pompuan beselahh. aww. HAHA. brutal la gk. nasib xgores muka nmpk lg ganas. kehkeh. at least blaja, tau simple words je utk mandarin. ngeee.. pehh, tua btol nenek. =.=

iPai said...

uhuh ..

ni hao ma ? (Awak apa kabar?)

wo hen hao. ni ne ? (saya kabar baik. awak pula?)

wo hen hao (saya kbar baik)

iPai said...

so umur berapa .. ? 6.6.1996 .. maka baru 15 ?

Tea Dno said...

@iPai
HAHA.. paling suka ckp cmni kt kwn chinese ble bgurau, "wo hen ni" =.=

wo chung liang liao (ntah btol ntah x). [sy dah mandi]

errr, 15 muda sgt lah.. kehkeh.. secreto de amor.. ade tulis kt about me. :D

iPai said...

uik .. mane de ... haha .. aku plak, bile diorg bebel2 chinese kat sebelah aku, aku pandang diorg dengan muka tak bersalah ..

diorang senyap .. then aku cakap "Wo bu chi tau" (saya tak tahu)

lepas tuh diorg gelak ramai2 .. hehe

iPai said...

mane de kat about me .. wuuu .. so betul laa 67 ..

Tea Dno said...

@iPai
eh, ade la.. kt atas skali tu... :P

iPai said...

owh kat situ ... laa .. haha .. tak de banyak nombor 6 pon .. heheh

Tea Dno said...

@iPai
shh.. suka gk nombor 6 sebab dlu2 mase kcik plih no 16 org suruh pilih salah 1 je.. sgt sedih.. tu lah 6 je tingl.. ish, bnyk memori no. 6.. birthday tu je xde bnyk no 6.. HAHA..

iPai said...

owh ye ek .. ni mesti kat sekolah dulu ada form group geng gosip 6 org nieh

Tea Dno said...

@iPai
HAHA.. habislah kantoi.. :P

iPai said...

masa aku sek ttj tuh, sama je ada group 6 orang .. gosip2 memanjang .. hahah .. kire ye ko dapat aura dia juga laa tuh ..

Tea Dno said...

@iPai
HAHA.. mungkin lah kot, bebudak biasalah suka bersembang ntah pape.. tp pompuan ar lebih sket, smp ke besar suka dok ngumpat je.. =.="

iPai said...

uhuh .. nanti kene blaja kawal je ..

K said...

haha, pendendam?

bahaya, larikkkk :P

Tea Dno said...

@iPai
tahap mengumpat tea skang dh low. sebab suka jd lone ranger. :P

Tea Dno said...

@sergeant keroro
HAHA, takut ke? :P