ORANGES

nestle bliss 14-day challenge

3 comments

aku dah berani seyh nak sahut cabaran .. err , bukan nak sahut cabaran untuk pegi terjun bangunan ke ape .. cuma sahut cabaran untuk nestle bliss 14-day challenge je .. try sket terbukti ke tak , biar makin montok slim melim aku nanti .. :P


nestle bliss yogurt drink ni satu-satunya minuman yogurt kat Malaysia yang ade Inulin (fibre) dan Live Cultures .. okeh , itu through my reading ye .. jadi , jom lah pakat minum air ni setiap hari dengan 2 botol kecik .. tak mahal , harga mampu beli ..

Inulin ni bantu untuk proses penghadaman kita untuk jadi lebih baik .. jadi , tak salah kan nak mencuba start esok ? HAHA , okeh harini dah malam jadi esok je baru start sebelum pegi driving academy .. lalalala .. function Live Cultures pulak , korang pegi tanya incik Google lah ..

nak tunggu aku bagi jawapan , konfem aku bagi direct translation je nanti .. dah agak-agak berjaya lepas 14 hari nanti , aku update lagi lah review pasal nestle bliss yogurt drink ni .. kehkehkeh ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 .16kg daun berguguran:

Unknown said...

fuyooooo..
nty dah abes 14 hari btaw MB berkesn ke tidak. lau berkesn nak try gak hehe

Unknown said...

fuyooooo..
nty dah abes 14 hari btaw MB berkesn ke tidak. lau berkesn nak try gak hehe

Tea Dno said...

hehe, okeh,. Insyaallah nt tea roger MB gtau result. :)