ORANGES

khamis malam jumaat

4 comments


semalam wordless wednesday , harini spontaneous thursday pulak .. =.="

hebat lah korang ye , macam-macam istilah .. tapi , takleh tukar spontaneous tu kepada trilogic ke , tremendous ke ape ke .. haha , okeh merapu macam-macam aku ni .. nak kata semalam makan ikan kerapu tak pulak ..

biasanya , hari khamis malam jumaat ni lah orang kaitkan dengan macam-macam benda .. contohnya:
  • malam jumaat keliwon .. ade hantu berkeliaran , pastu kat TV mulalah sume siaran nak cite seram je konon ..
  • hari bergembira untuk pasangan suami isteri .. erkk , nak lawan hantu ke ?
  • orang buat Yassin .. macam hari lain takleh buat Yassin kan , sebenarnya hari-hari pun patut baca , tahu !
  • tak sabar nak tunggu hari jumaat .. sebab esoknya dah cuti 2 hari pulakk (tu pun kalau korang cuti lah) ..
tu je lah yang aku biasa dengar dari orang lain .. so , ape lagi yang korang kaitkan dengan khamis malam jumaat ni ?
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 .16kg daun berguguran:

shiema sufian said...

tyme belajar kat kedah memang tunggu malam jumaat sebab cuti jumaat sabtu :)

Tea said...

tu yg seronok. hoho.

arfah said...

sekarang ni...cite YOU SAKA PERGI JAUH-JAUH hantu yang tidak seram dah...heeeee :P

Tea said...

haha. dah malas nk tgk cite camtu.