ORANGES

belog aku bukan belog kau okeh ?

2 comments

aku takde keje dah nak buat , mood pun tak berapa nak ade .. tapi kena gegeh jugak update belog ni , sebab nak up-kan Alexa rank .. kehkehkeh .. so , aku dengan tenaga tak seberapa ni , bukak jugak lah website Alexa tadi petang kann ..

perkara pertama yang aku buat , masukkan website aku ni lah .. huhu .. okeh , aku terasa hidung kembang kempis untuk sementara waktu .. mane taknya , setelah kejatuhan ranking Alexa mase hari pertukaran free domain ke domain sendiri 2 minggu lepas yang lebih tak silap lah .. jatuh bukan sikit wa cakap lu , sangatlah banyak sampai takde dalam senarai okeh ..



akhirnya , bertarikhkan 18 Jun 2011 (Sabtu) ranking aku semakin baik , eh walaupun tak sebaik korang yang dah lama berblogging .. huhu .. bagi aku kinda happy lah , dah berpijak pada tapak yang ke-7104 dalam Malaysia ni .. Insyaallah aku akan tingkatkan usaha untuk meng-update sentiasa dan tarik pembaca untuk stay dalam belog aku ni lama-lama ..

(walaupun aku tetap jugak akan tinggalkan belog ni untuk beberapa ketika .. lalalala ~) err , belog aku bukan belog kau okeh ? okeh , sori terkasar pulak .. (sengaja) wkwkwkwkw ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 .16kg daun berguguran: