ORANGES

CREATIVITY TEST

2 comments
aku ade pegi 1 belog ni .. tertarik pulak dengan otak kiri vs kanannya .. by MADU=MANIS .. sangat syiokk sampai aku pegi amik test tu sendiri sebab aku sangat konfius .. kejap result tunjuk aku ni guna otak kanan , kejap tu otak kiri pulak .. aish , serius pening ..

tapi tu menunjukkan otak aku berkembang dan berfungsi dengan baik kan ? tak mati pun salah 1 .. Alhamdulillah .. result yang keluar , hampir-hampir tapi jauh .. haha .. aku cenderung dengan otak kiri .. yelah , aku dominant bukannya recessive .. okeh , terkeluar biologi tetiba ..

reality-based dan fantasy-based aku sangat lemah kann ? aku sebenarnya dalam dunia mane ni ekk ?? tak sangka pulak aku lack dua-dua benda ni , rase macam dah normal je .. aisehmen , nak kawan dengan alien mahupun manusia tak layak derr .. tapi taknak ulas pasal tu , nak cakap pasal dua benda yang aku dapat major untuk dua-dua belah otak aku ..

ade persamaan untuk dua benda di atas .. kedua-dua otak aku boleh berfungsi untuk Mathematics .. ohh no wonder lah aku memang suka maths walaupun kadang-kadang tu memang terrible camne nak jawab soalan exam .. hahaha .. tapi maths memang sangat best tahu ? serius mane ade aku tipu ..

korang nak tau otak korang camne pulak boleh pegi kat belog MADU=MANIS , dia ade kasi link .. tak pun , aku boleh include link tu kat sini sekali .. CREATIVITY TEST .. selamat mencuba guys .. :D
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 .16kg daun berguguran:

K said...

hehe, nice!!

try sekarang XD

Tea Dno said...

hehe, mmg nice. :D