ORANGES

ade benda lagi yang dah berubah ?

4 comments

korang dok jalan-jalan dalam belog aku ni , perasan ke ade lagi benda yang dah berubah ? hah , taktau dan tak perasan pun ? eh , ade aku kisah kalau korang tak perasan .. TT_TT .. kan aku dah nangis , takpayah nak amik hati aku pujuk-pujuk pulak .. hahaha , tacink lebeyh pulak ..


aku rase tak sape yang perasan kot , sebab sikit bebenor yang ubahnya .. aku cuma edit balik header aku tu , untuk kasi rama-rama tu terbang dengan bebasnya .. sebelum ni mane ade , sebab aku pegi letak background putih kat header tu .. aku pun tak perasan selama ni , rama-rama takde bila pegi kat header .. serius tak peka ..

pergh , teringin nak ade header and banner flash .. hey peeps , taknak ajar ke ? huhuhu .. taknak takpe , aku merangkak lah selow-selow cari jalan nak buat sendiri .. kihkihkih .. (tapi serius nanti mesti hodoh)
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 .16kg daun berguguran:

Jahidih Saili said...

saya sedar dgn perubahan tu:)

Tea said...

tenkiu, sangat2 appreciate.. :D

EYFAalias said...

kalau dh tahu buat banner flash ajar eyfa tauu :p

Tea said...

hehe Insyaallah kalau lah dapat tau. hehe