ORANGES

BEN ASHAARI : 5 BLOG PILIHAN HATI

16 comments


klik gambar untuk join ..

5 blog yang aku suka masuk , pastu bace entry2 diorang beserta sebab:

-Santai Bersama BEN ASHAARI
sememangnya entry2 beliau sangat menarik .. pastu banyak membantu blogger yang baru kat dunia blogging ni dengan adenya segmen yang macam ni .. thanks bro , hope bro terus maju okeh ..

-Belog MTT
blog ni pun aku suke bace entry beliau .. sangat bersahaja stail tulisan beliau , walaupun baru lagi dalam dunia blogging tapi beliau sangat gegeh okeh .. blog pun kemas je .. tapi , semalam ade tragedi berlaku kat belog beliau .. aku sangat bersimpati .. T_T

-Lulu Pages
kat belog ni banyak informasi dan banyak story morie baru .. kalau aku miss bace paper , memang ke sini lah aku pegi dulu .. huhu ..

-Ini Kisah Tia
entry kat sini best2 .. tak caye ke ? pegi lah terjah .. bagi aku memang best lah .. entry pelbagai , sangat menarik hati aku ni lah ..

-Darkbatman
hah ni , walaupun sejak akhir2 ni entry beliau banyak towards personal je nampak gayanya , but still ade unsur nasihat yang diselitkan .. bukan sekadar omong kosong okeh ..

hmmm .. ikutkan banyak sangat belog yang aku suka masuk , tapi dah pakcik beng kan nak 5 je .. heheheh .. okeh , sekian ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

16 .16kg daun berguguran:

SoLy SoLicious said...

Datang berkunjung dari segmen abg ben... ^^

Nice blog :)

nazirulhazwan~ said...

wuwu, saye takdo:(

Niena Muhammad said...

singgah sni pulak :)

Baiz Mamat said...

suke mtt jugak..

BeloG MTT said...

Terima kasih lalinkk.. :")

Tea Dno said...

@soly TQ.... :D

@nazirulhazwan eh jgn sdih pulak. still singgah sane slalu tau..

@mtt welcome lalink. wee~

Gary Asip said...

dtg dari blog BA... follow cne yer~

fatin6789 said...

salam..berkunjung sini dari segmen abg ben..fatin tak join pon..sudilah ke blog fatin yer..(=


http://fatinliyana6789.blogspot.com/

tia @ Ini Kisah Tia said...

ouch ! nasib baik Tia dapat detect ada yang jadikan blog Tia sebagai pilihan . wuwuuuu . terharu oke ! thank you so much :)

fyna ahmad said...

singgah dari segmen abg ben..




jom singgah belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/
:)

Lulu Caldina said...

wee lulu-pages disitu :)

Tea Dno said...

@tengku nizam hahahaha kita same2 lah takde dlm list ye. :P

☀ Izzaty Hedry☀ said...

my nk cek blog pilihan hati awak ..=)


zaty singgh sini walaupun lambt ..;P

Golden Rose said...

singgah dari blog bro ben utk tau blog pilihan hati anda...

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

Zue Zoey said...

Singgah utk tgk 5 blog pilihan hati kamu ^^

cik sakura said...

salam perkenalan dari cik sakura..