ORANGES

nikmat tak terkata

5 comments

rase sangat nikmat tak terkata lah harini ..

huh , sebab ape ? sebab aku dapat makan nasi .. "eleh , ape lu kecoh dapat makan nasi ? gua hari-hari pun makan nasi .." err , itu korang .. tapi bukan aku .. dulu mungkin ye , nasi tu makanan ruji aku tapi skang bukan lagi ..

tu sebab bila dapat makan nasi , rase feeling tu perghh ! dari kepala ke kaki beb .. lagi pulak aku 1 family (4 orang) pegi makan nasi ayam penyet kat sebuah restoran ni .. sebab taknak spoil-kan sume dah pakat nak makan nasi tu , aku pun same lah join dua-dua kaki ..


1 pinggan besar nasi tu , tiap sorang dapat sepiring belacan .. okeh , 3 aku yang telan .. haha , pastu terima nasib lah perut memulas nak ke jamban .. on the way balik , my mom cakap "dah , jangan makan nasi setahun .." aku gelak je lah ..

no worry lah , aku makan nasi bila aku rase perlu je .. yang penting , NASI AYAM PENYET the best laa .. sape orang jawa kat sini ? kehkehkeh ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

5 .16kg daun berguguran:

syarifahsidrus said...

sedap!nak sikit..

Ezad Skytech said...

tengah lapar ni... nak sikit.. huuh~

Tea Dno said...

@syarifahsidrus
meh le sini. boleh blanje sat. kihkih.

@izzat nazmi saiful bahri
wahh, ni sume nak sikit. mau bankrap ceq.

Unknown said...

ayam penyet terbaikkk!

Tea Dno said...

betol! sedap kann? :D