ORANGES

gelaran juara AF9

7 comments


pendapat korang lah , sape yang akan merangkul gelaran juara AF9 malam ni ? aku agak Hazama lahh kot .. taktau , itu kan andaian je .. pape pun , Alhamdulillah ku panjatkan kesyukuran pada-MU Ya Allah , sebab tamat jugak akhirnya sesi akademi ni .. buat program Imam Muda tu syok lah jugak .. ade faedahnya .. kann tak lame lagi Ustazah Pilihan pulak kan ? hehehe , ilmu di dada masih tak cukup nak join program tu .. lagipun , aku ni kan pemalu .. even nak jumpa sesame blogger pun aku segan okeh ..

takde faedah pun sebenarnya program nyanyian ni sume .. penyanyi perempuan makin berlambak-lambak sedangkan dah tau ape hukumnya .. korang dok undi2 tu sume , alah artis tu takdenye nak kenal pun kat kita .. lain lah kalau dia relative kita .. pastu dah bergosip liar , konfem dah abaikan sume fans dia .. hah , ni .. dok boikot2 konsert AF tetap gegeh orang2 cam kita ni pegi tengok konsert tu .. aiseh .. yang memang konfem boikot tak pegi , aku ni lah .. kan duk rumah je , masjid lagi dekat okeh .. sebelah rumah je .. :)



notatelinga: cukup pantang bila dengar orang sebut sesuatu perkataan tu meleweh je ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

7 .16kg daun berguguran:

shopping2u said...

hazama la kot?

Nazzue said...

Manusia mmg suka pd benda yg ditegah agama...
p/s: terpikir- suruhan agama malu nak buat, larangan agama suka sangat buat

Lepak sambil bersantai di NazZue.com
Entri terbaru: Ketat, Sendat, Melekat

mas saari said...

hazama lah...hehehee
suka suara dia...best!!

Tea said...

@shopping2u mungkin, mungkin. dah bnyk experience.

@nazzue bese lah bila dah namenye manusia. nak nasihat lebih2 pun, kekadang kita sendiri buat silap kann?

Tea said...

@mas saari better dr yg lain. :D

genkconer said...

tak sabar nak tunggu ustazah pilihan..smbil tgk, smbil tmbah ilmu ^_^

singgh n folo

Miz eAn peaN said...

yeah, hazama.. tanya sama pokok, apa sebab goyang~ lalalalala....