ORANGES

tukar DNS lah

Leave a Comment
okeh , anda bosan tak internet lembab ? dah tentu bosan kann ? mungkin kini tak lagi lah .. eh , korang sume lagi expert dari aku kan ? macam lah taktau nak buat ape bagi surfing internet ni jadi laju .. aku je yang baru terkedek-kedek pegi tukar DNS lah ape lah ..



tak susah mane nak tukar DNS ni pun .. pegi je kat Network Connections pastu bla bla bla .. untuk more info , kena tanya pakcik GOOGLE sendiri lah .. hmmm , tapi buat ni tak dikira sebagai aktiviti hacking kann ? hohohoho .. aku cuma mahukan internet yang laju ..

ini tak , sket2 limit sket2 limit .. muak , bosan , menyampah jadinya nanti tahu ? nak update belog kesayangan pun terbantut okeh .. aku tak pakai DNS yang pelik2 , simple sudah .. maklumlah , aku kan newbie je .. kalau tak , sebelum ni buta IT pulakk .. :))
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 .16kg daun berguguran: