ORANGES

bloglist

8 comments


aku ade terbaca entry kat sorang blogger ni .. best jugak lah , tu sebab aku tertarik .. okeh , name sape aku lupa .. maaf sangat-sangat .. makcik dah tuo .. huhuhu ..

entry dia , dia ulas pasal segmen yang dibuat para blogger .. segmen bloglist sane sini .. okeh , aku setuju gak walaupun aku terasa sikit pada awalnya .. (sebab aku pun bercadang nak buat segmen bloglist) haha .. dia ade state kat situ , macam tak perlu lah nak buat segmen bloglist ni sume kalau owner belog tu sendiri takde mase nak jenguk satu-persatu blog yang ade dalam list kan ?

okeh .. betol jugak katanya tu .. aku ni pun kadang-kadang tak terkejar nak terjah sume yang ade dalam bloglist aku ni .. so , buat mase skang memang aku sangat tak perlu lah buat segmen bloglist kan ? nanti sume tu jadi hiasan aku je .. bila dah bertukar link ni , elok lah pegi jenguk selalu .. takkanlah nak harap visitor je yang visit blogger dalam bloglist kita tu kan ?
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

8 .16kg daun berguguran:

Nasz said...

setuju sangat2..

PEREBUTAN ... PART 1

Unknown said...

hehehhee. semua tu bergantung pada org yang buat bloglist tu. kalau dia rajin maka takde lah timbul soal ni kan?

kalau awak rasa awak mampu handle boleh aje kalau nak buat :) jangan risau. kawan2 sentiasa support awak :)

muasz said...

salam...kenali ...misi kristianisasi

muasz said...

salam...jom kenali misi kristianisasi di http://jazirah-alward.blogspot.com/2011/06/missionary.html

Tea Dno said...

kalau org tu rajin bagus laa.. senang hati den.. hehe.. tea blom rase nk buat mase terdekat ni.. :D

Tea Dno said...

@muasz
salam.. :)

Unknown said...

kalau cari list bloglist yang rajin
update blog..bloglist ni macam iklan jugak kt tuan blog tu...tengok tajuk menarik korang mesti masuk kan?

Tea Dno said...

tajuk menarik memang konfem masuk punya lah. rase eksaited nak komen. grr. haha.