ORANGES

Grapevine

3 comments


korang , korang .. mesti dah familiar dengan iklan panjang kat atas ni kann ? ape , tak familiar langsung .. okeh , bak kata sorang kawan blogger ni , Eyfa , sangat untung tahu kalau dapat iklan panjang-panjang ni .. eh , mau tak masyukk dengan iklan Grapevine ni .. dah per unique click dapat doposen .. kalau dapat banyak tak ke happy ?


atas tu contoh yang 1st aku dapat .. dok stay kat belog aku ni sendiri (psst , dia selalu datang tau).. gegeh makcik tokan-tokan .. mula-mula tu , memang sumpah aku tak paham .. macam aku tak paham churpchurp pada mulanya lah .. bila dah terkena kat batang hidung sendiri , baru ter-oo sane sini ..

setakat ni , baru terjumpa 2 je .. lagi banyak lagi untung .. kalau nampak iklan ni , janganlah abaikan .. just share , masukkan emel kita .. tapi , kalau korang nak abaikan jugak .. boleh je , kasi duit tu kat aku .. kehkehkeh ..

banyak cara nak buat duit dengan blogging ni .. kena pandai-pandai cari alternatif , 1 hari nanti Insyaallah mesti jumpa punya lahh !
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 .16kg daun berguguran:

Nasz said...

tak penah dapat pun...huhu..

jemput join segmen simple saya..

SEGMEN SIMPLE : MY WISH ...

Unknown said...

Hahaha. kalau nk lagi satu iklan. pergi tgk kat blog list eyfa MYZ.ZIEMA kat blog dia ada satu :D

Tea Dno said...

@NasZ
nt try dok kt tea punya page lelame, pstu refresh.. tgk dia kua ke x.. hehe, nk tolong dptkn la nih..

@eyfa
haah, dpt kt belog dia lah tu.. yg ke-2 tu.. kehkeh..