ORANGES

SEGMEN: AKU SAYANG BLOG AKU

4 comments


dijemput sendiri oleh tuan punya belog .. hehe .. Zulfattah , thanks okeh ..

meh sket nak story , ape yang aku suka sangat ngan belog aku ni ..


  • pink , memenuhi citarasa aku .. of course lah , sebab aku yang ubah sane sini ..
  • penat lelah aku selama ni dalam dunia blogging dah mula membuahkan hasil ..
  • hmmm , sebab aku dah pakai domain sendiri .. dan nama ni aku suka .. hoho ..
  • sebab aku rase header aku cukup comel , taktau lah kalau serabut kat korang .. huhu ..
  • belog ni lah kawan aku , bila aku takde kawan ..
hah , okeh .. taknak puji diri sendiri dan belog banyak2 sangat .. nanti kembang susah woo .. hmm , pesanan kat hacker pun mau ka ?

  • hack lah mane yang patut , tapi belog-belog kami harap jangan ganggu ye eh ?

errkk , idol pulak dahh ? okeh , ini belog yang paling aku tabik spring ah ..

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 .16kg daun berguguran:

Unknown said...

semangat ya tia hmmm
tahniah
semoga sukses dalam dunia blog

Tea Dno said...

semangat sebab kena invite. heehe.

Zul fattah said...

tima kasih sudi join segmen pertama dari blog saya..

Tea Dno said...

sesama. hehe.