ORANGES

blospot makin kejam

11 comments

blogspot makin kejam terhadap blogger .. kenapa aku cakap camtu lak ? mane taknya .. lepas 1 kes , 1 lagi berlaku .. haritu belog MTT kena , tadi siang Niena (my-shopping2u) pulak yang kena .. dah malam ni , aku pulak ! perghh .. menyirap okeh .. errr , ini kes belog hilang secara tiba-tiba .. tetiba belog kita tu tak wujud ..

nak letak gambar as bukti ? tak payah ! sebab aku tak sempat nak printscreen sume kejadian tersebut .. dah gelabah gile kot tadi .. huwaa .. dengan cara pantas aku mintak verification code kat google untuk dihantar ke phone aku .. tunggu punya tunggu tak sampai2 gak .. aku tekan lagi pegi mintak code tu .. pastu dapat le dua2 .. then , aku masukkan GOOGLE ni kate berlaku conflict lah what the hell ..

aku pun , ah sudah .. habis entry2 aku yang tak seberapa ni .. dah le tadi baru kutuk , buat perbezaan blogspot dengan wordpress .. aku taknak airmata aku tumpah ke bumi .. erk ? eh tak tak .. aku jiwa ganas sket , paling koman pun habis aku maki nanti .. sob3 .. sekali lagi aku try , okeh .. Alhamdulillah , dah kembali seperti biasa .. hmmm , incik blogspot jangan nakal2 lagi yea ? taknak main nyorok2 camtu .. T_T
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

11 .16kg daun berguguran:

syarifahsidrus said...

ehh..apa yang jadi?ketinggalan kereta api sikit..hehe

Tea Dno said...

jap nk hapdet sket entry ni.. hehe.. blog hilang tetiba lorh.. huhu..

Unknown said...

saya tag awak, meh join sekali,

http://norhafeezah.blogspot.com/2011/06/contest-kami-kaki-blogging.html

mekaceh :D

Ezad Skytech said...

blogspot main sorok2 ye... heee~

EmpayarUtama said...

Empayarutama ketawa, kahkahkahkahkahkahkiokkkkkk. "Tula, jgn men-men ngan aku" - kata pakcik Google

Apih said...

boleh la tu slow2 simpan duit beli domain dan hosting sdiri.

Admin said...

Assalamualaikum...

Ada blogger beritahu masalah blog hilang ni disebabkan para blogger menggunakan emel selain dari "gmail". kononnya hanya pengguna emel "gmail" sahaja yang akan tidak kena gangguan sebegitu.

Tapi ada kemungkinan juga ianya sabotaj dari penyedia ruangan blog yang lain... (persaingan koporat @ bisnes)

Tea Dno said...

@Ahmad Zaki
ohh yeke? thx for ur information. huhuhu, dh nk jd.,nk wt cmne kn.

Tea Dno said...

@Izzat Nazmi Saiful Bahri
belog nk mntk pelempang kot. hahaha.

Tea Dno said...

@EmpayarUtama
grr, grr, grr.. harimau belaan tea dh marah. :P

Tea Dno said...

@Apih
domain sudah, nk kena beli hosting plk ni. huhuu.