ORANGES

Jauh ke dekat bukan satu alasan ..

8 comments


rasanya bila entry ni publish , aku dah berada di tempat orang .. bukan lagi di tempat yang selalu aku diami , dibesarkan semua tu .. sedih ? tak ada lah , aku pergi pun untuk mencari pengalaman yang baru ..

yalah , sampai bila nak terperuk dalam tempat yang sama , bukan ? aku bukannya kecil , dah besar panjang .. tempat baru ni dekat dengan kampung aku ke (aku ada kampung ?) , eh entahlah .. kampung aku jauh lagi ..


mungkin ada yang cakap , tempat yang aku dapat ni tak ada lah jauh mana dari tempat tinggal sekarang .. tapi rasanya anda tak perlu jealous , sebab itu rezeki masing-masing Allah nak berikan kita dekat mana pun ..

jauh ke dekat , tujuan kita yang melangkah ke tempat baru ni hampir sama .. hopefully everything will be fine , semua aral melintang harap dapat dijauhi .. I just need some support from all of you for me to succeed ..



notakaki:
ah , seriously malas nak attend orientasi tu semua ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

8 .16kg daun berguguran:

ct kektus said...

baik2 kat tempat orang tea. belajar rajin2 na. ;P

Unknown said...

KAT MANA NI TEA? cerr citer

abglan said...

HuiyoooO... sedap la, bleh makan Briani Gam hari-hari :)

SoLy SoLicious said...

xsuke orientasi..huhuh

K said...

hehe, jangan malas :P

Nasz said...

takpe. pengalaman tu. sekurang2nya kat mana pun kita g, kita sentiasa berpijak di bumi yang nyata.

MOHD NASER.com

iPai said...

hee, biasa laa tuh malas nak join oreintasi .. tp ia satu proses juga .. join saja .. orang lain oreintasi seminggu, tea punya pendek je kan .. kira ok laa tuh

all the best nak sambung belajar !!

Unknown said...

Jangan risau sayang. semuanya akan okay insya'allah :)