ORANGES

cakap siang pandang-pandang

4 comments


semalam aku bermesej-mesejan dengan member sekatil sebelah katil aku masa kat kolej .. ade masalah pulak .. sejak akhir-akhir ni aku memang jadi penasihat kat member ni .. so , korang nak nasihat aku tak ? HAHA .. boleh sambung belajar amik psiko lah pulak ..

memula takde benda , story morie biasa .. FB , twitter bla bla bla .. sampai kat 1 part ni lah luahan perasaan dia bermula .. aku memang suka , sebab aku pun suka meluahkan perasaan kat member gak (kadang-kadang) .. mesej di bawah telah diubahsuai untuk tatapan umum .. :P
Tieka: abang angkat aku yang tunang dengan pompuan sewel tu tetiba mesej lak ..
Aku  : pesal ? dah takde tunang lagi dengan si psiko tu ke ?
Tieka: dia kata jangan ganggu lagi , dah le anta mesej time pagi tak celik .. tak penah-penah aku kacau dah weh ..
Aku  : adeh , serius tak siuman .. sebenarnya dia yang kacau kau tak sedar .. cehh .. tuihhh .. (action melampau)
Tieka: haha .. dia cakap 'apa lagi kau nak harap kat aku ?' aku rasa nak gelak tergolek kat atas jalanraya time tu jugak ..
Aku  : grrr , perasan ! macam dia sorang laki dalam dunia ni .. macam nak mintak penampar je ..
pastu sekian sekian dan sekian .. sampai lah kitorang merepek ke benda lain .. kasi tips sikit err yeke .. =.=
okeh lah , gua nak cakap kat laki tu .. nak sound dia , member gua tak kasi nombor pulak tadi sebab gua tak mintak .. sape yang kacau sape skang ni ? lu yang kacau member gua tak hengat ekk ..

nak sangat pegi kawin pegi lah .. bangga sangat dengan tunang tu .. dua-dua psiko nak mintak pelempang ekk , aku pun taktau masalah lu kata member gua kacau lu .. seingat gua , member gua tak penah dah anta mesej , col lu kann .. lu yang terhegeh cari member gua tak pasal-pasal .. tak cukup dengan tu , lu jadikan tunang lu balaci pulak ..

peringatan kat sini , nak cakap orang lain tengok-tengok diri sendiri kat cermin dulu .. pepatah: cakap siang pandang-pandang cakap malam dengar-dengar .. kalau orang tu tak buat salah , kenapa kita nak ganggu hidup orang lain ? salah kita sendiri , jangan nak point kat orang lain .. nak hidup bahagia , prinsipnya jangan cari masalah dengan orang lain ..



notakaki: bak kata boyfie aku , laki tu macam nak cover line je ??
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 .16kg daun berguguran:

Nasz said...

garangnya...rileks2..

MOHD NASER.com

Unknown said...

abang angkat? tapi xboleh cntct? jangan ganggu? xpaham. huhu *menyebuk!

Tea Dno said...

@NasZ
tergarang pulak. emo seyh..

Tea Dno said...

@EYFAalias
kihkih. nt lah, tea wt smbungan lg. :D