ORANGES

takut

10 comments
kadang-kadang nak update .. tapi selalu terpikir-pikir .. ape yang aku pikirkan ? entah , aku takut ter-update dengan entry yang same .. ye lah , mau takk kan ? entry dah berlambak-lambak cenggini , boleh pulak nak ingat ape yang aku dah penah tulis ape yang belum ..

bila dah siap tulis , boleh macam terbayang pulak .. "rase macam penah update laa .. hmm .." kalau tinggi sangat rase syak wasangka tu , konfem lah aku buang terus then cari idea nak tulis benda lain pulak .. HAHA .. tu sebab bila dah buntu sangat tak update belog langsung ..

lantak lah nak jadi ape pun kann ? =.=


perangai aku , bila dah takde benda nak update tu .. aku pun baca lah entry aku yang lama-lama tu .. rase macam bangang bebudak sangat je aku dulu ekk .. ayat entah pape je , memang gaya penulisan syok sendiri ahh .. ooo , patut le aku takut sangat ter-update benda sama sebab dah belek sendiri .. HAHA ..

okeh , then .. ni nak buat contest .. tapi , tapi .. belum ade idea .. mungkin aku akan curi sikit idea dari blogger lain .. harap tak kisah lah ye .. kita kan hidup berjiran , alah ape salah berkongsi idea .. periuk nasi memasing gak , eh ke nak share jugak ? boleh , boleh .. kehkehkeh ..

k , bubui ..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

10 .16kg daun berguguran:

K said...

same lah, sampai tak ada idea jadinya T.T

Unknown said...

nak buat contest?
contest apekah itu,,, hoho

Tea Dno said...

@sergeant keroro
sadis kan? padah utk tea 24h kt dpn lappy je. haha.

Tea Dno said...

@...Minah BluR...
haa, MB berminat nak joinkah? hee.

Ezad Skytech said...

kalau dok terperuk 24 jam dpn laptop mmg susah kdg2 nak dpt idea... sesekali kena keluar jgk... mane tahu dpt idea bernas bila nak update entri.. heee~

Tea Dno said...

@Izzat Nazmi Saiful Bahri
gahaha. tau takpe. tu sbb bila keluar je dr rumah, mcm beribu je nk update. tp tp tp.. smp je rumah sume tu ilang smula. kehkeh.

tia @ Ini Kisah Tia said...

all the best kalau buat contest tau :)

safwanmahzin said...

JANGAN TAKUT..=) SENYUM2 NANTI DAPAT LA IDEA...BTW SIBGGAH SINI..=) KLU RAJIN SINGGAH SEMULA YEE..=)

Tea Dno said...

@safwanmahzin
hehe, xtakut. cuak boleh? keh3. tenkiiu singgah...

Tea Dno said...

@tia @ Ini Kisah Tia
ahahaha. tenkiu. mencari idea, dan sponsor kalau boleh? hehe.